کد خبر:37035
پ

صحبتهای طنز دستیار قلعه نویی در خصوص جدول واقعی و جدول فیک لیگ!

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی با هوادار حاضر نشد و سعید الهویی به نشست خبری آمد که این مربی در بخشی از صحبت‌هایش مدعی شد در لیگ برتر یک جدول حقیقی و اصلی وجود دارد و یک جدول فیک(دروغین) که تیم گل‌گهر براساس آن جدول اصلی، جزو دو تیم […]

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی با هوادار حاضر نشد و سعید الهویی به نشست خبری آمد که این مربی در بخشی از صحبت‌هایش مدعی شد در لیگ برتر یک جدول حقیقی و اصلی وجود دارد و یک جدول فیک(دروغین) که تیم گل‌گهر براساس آن جدول اصلی، جزو دو تیم بالای جدول قرار می‌گیرد و بعدها در مورد جدول واقعی و اصلی صحبت‌های زیادی خواهد شد.

ظاهرا منظور الهویی هفت امتیازی است که از تیم گل‌گهر به خاطر جذب بازیکن گابنی در این فصل کم شده است و به این ترتیب مربی گل‌گهر کنایه‌ای به تیم بالانشین زده است. اما این اظهار نظر طنز بیش از آنکه مبنای فنی داشته باشد، به نوعی خودزنی برای باشگاه گل گهر و کادر فنی گل گهر محسوب می شود که خود را قربانی اتفاقات اخیر می دانستند و در ابتدا صحبت از قهرمانی و حضور در کورس قهرمانی می زدند اما در انتهای فصل، همه تلاش آنها ولو با اضافه شدن 7 امتیاز و کسر امتیاز از تیمهای استقلال و سپاهان و پیکان، صرفاً برای کسب مقام نایب قهرمانی است.

 

در جدول واقعی یا به تعبیر سعید الهویی فیک لیگ برتر، گل گهر با آن هزینه سنگینی که برای جذب بازیکنان انجام داده، هرگز حتی سمت صدر جدول هم نمی رسید و امروز در حالی دستیار قلعه نویی این صحبت ها را مطرح می کند که بیش از انکه کنایه به تیمهای دیگر باشد، خودزنی برای کادر فنی گل گهر محسوب می شود که حتی با اضافه شدن 7 امتیاز به این تیم و کسر امتیاز از بالانشینان، باز هم به عنوان قهرمانی نمی رسند!!

به نظر می رسد علاقه آقایان به کسب عنوان نایب قهرمانی ریشه در آپشن و پاداش هایی دارد که در قرارداد حضرات درج شده است وگرنه نه به عنوان دومی جام می دهند و نه تیم دوم لیگ امسال سهمیه می گیرد چرا که با توجه به تغییر در تقویم لیگ قهرمانان آسیا، تیم اول و دوم لیگ امسال و سال بعد سهمیه مستقیم می گیرند و قهرمان جام حذفی امسال و سال بعد در بازی پلی آف برای تعیین سهمیه مستقیم و پلی آف آسیا رقابت می کنند.

بی صبرانه منتظر این پاسخ از جانب جناب الهوی یا باشگاه گل گهر هستیم که مثلاً با دوم شدن در لیگ امسال، دقیقاً چه هدفی را دنبال می کنند؟ آیا در آن صورت نیز به دنبال جار و جنجال برای کسب سهمیه تیم دوم لیگ امسال خواهند بود؟ حرف آخر اینکه در نهایت مشخص نشد چه کسی ایمیل های جعلی را ارسال کرده است؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید