کد خبر:33477
پ

صحبتهای رادوشویچ علیه باشگاه پرسپولیس

بوژیدار رادوشویچ دروازه بان حالا دیگر سابق پرسپولیس، پس از مراجعت به کشورش در پاسخ به صوال خبرنگاران ایرانی حرفهای جالبی در خصوص علت ترک ایران مطرح کرد و مدیریت باشگاه را مقصر این اتفاقات قلمداد کرد.   صحبتهای رادوشویچ علیه باشگاه پرسپولیس مربیان می دانستند و من گفته بودم با این شرایط دیگر نمی […]

بوژیدار رادوشویچ دروازه بان حالا دیگر سابق پرسپولیس، پس از مراجعت به کشورش در پاسخ به صوال خبرنگاران ایرانی حرفهای جالبی در خصوص علت ترک ایران مطرح کرد و مدیریت باشگاه را مقصر این اتفاقات قلمداد کرد.

 

صحبتهای رادوشویچ علیه باشگاه پرسپولیس

مربیان می دانستند و من گفته بودم با این شرایط دیگر نمی توانم. دوست داشتم مشکلات حل می شد و می ماندم اما الان دیگر همه چیز تمام شد. دفعه قبل هم به خاطر یحیی گل محمدی برگشتم.
همه چیز دیگر تمام شد و حالا مجبورم حق و حقوقم را از فیفا بگیرم! من 2 سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و مجبورم کردند شکایت کنم. این وسط کرامت انسانی خود را از دست دادم. این احساس من بود و باید می رفتم.
بازیکن حرفه ای باید تابع سرمربی باشد و فقط تمرین کند اما نمی شود تمام تیم پول بگیرند و من 15 درصد کمتر! چرا؟ من که از یک کشور دیگر آمدم برای خانواده ام درآمدی کسب کنم.

حتی همین ۵۰ هزار یورو هم با تاخیر یک روزه به من پرداخت شد. همچنین یک توافقنامه به من پیشنهاد دادند که قبول کنم ایران را ترک نخواهم کرد چرا که از این موضوع نگران هستند. مشکل آنها این است که نمی‌خواهند به قدری به من پول بدهند که به صورت قانونی نتوانم قراردادم را فسخ کنم.

از من خواستند تا پاسپورتم را به باشگاه بدهم که درخواست عجیبی بود. آنها به من احترام نگذاشتند. وقتی در تابستان [سمیعی] به من بدقولی کرد، من گفتم “ولش کن، مهم نیست” اما حالا به خاطر این بدقولی‌ها آماده‌ام تا…

یک ساعت پیش میخواستم از پرسپولیس شکایت کنم اما کنسل کردم. مدیران باشگاه مغز من را خسته کردند و عصبی‌ام کردند. من همیشه برای پرسپولیس با تمام توان بازی کردم و همیشه هواداران را دوست داشتم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید