کد خبر:25352
پ

صحبتهای جنجالی محرم نویدکیا علیه پرسپولیس در کنفرانس خبری

بازی پربرخورد و حساس سپاهان و پرسپولیس که حساسیت هایش از قبل از شروع مسابقه آغاز شده بود به درون زمین کشیده شد و در انتهای بازی نیز به زد و خورد بین بازیکنان دو تیم انجامید اما این پایان کار نبود چرا که سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری بعد از بازی از خجالت پرسپولیس […]

بازی پربرخورد و حساس سپاهان و پرسپولیس که حساسیت هایش از قبل از شروع مسابقه آغاز شده بود به درون زمین کشیده شد و در انتهای بازی نیز به زد و خورد بین بازیکنان دو تیم انجامید اما این پایان کار نبود چرا که سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری بعد از بازی از خجالت پرسپولیس و بازیکنان و کادر فنی این تیم در آمد.

 

صحبتهای جنجالی محرم نویدکیا علیه پرسپولیس در کنفرانس خبری

محرم نوید کیا گفت:

نیمه اول خوب نبودیم اما پس از دریافت گل در نیمه دوم بهتر شدیم و نبض بازی را در دست گرفتیم. داور در این بای اشتباهات زیادی داشت و می توانست به سود ما یک پنالتی اعلام کند. من در خصوص درگیری های پایان بازی نظری ندارم چون برای عرض خسته نباشید نزد داوران رفته بودم و ندیدم چه کسی شروع کننده درگیری بود اما شنیدم یکی از بازیکنان پرسپولیس عامل شروع درگیری ها بوده است.

نکته تاسف باری که می خواهم بگویم این است که من خودم با گوشهای خودم شنیدم و با چشمان خودم دیدم که از روی نیمکت پرسپولیس به بازیکنان این تیم می گفتند تا خودشان را روی زمین بیاندازند تا وقت بازی تلف شود. این اتفاقات برای فوتبال ما که در آسیا ادعا دارد زیبنده نیست و اتلاف وقت به این شیوه برای تیم برگ پرسپولیس زشت است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ادم اگر واقعا انسان باشه تو اینجور مواقع شخصیت و انسانیته خودشو نشون میده وگرنه در روزایی که همه چی روبه راهه و تیمه شله زرد با بازی بیشتر صدر جدوله که ادایه ادمایه خوب و باشخصیتو در اوردن که از پسه همه برمیاد، این در مورده اقایه نوید کیا به اصطلاح با اخلاق. شماهاه اینقدر کثیف هستید و مافیایه اصفهانی فدراسیون پشته تیمه کثیفتر از کیستون هست که هر ساله پرسپولیس باید با تلفات از اصفهان برگرده و کسی هم نیست بگه بالا چشمتون ابرو هست. تازه دسته پیشم میگیرید که پس نیفتید بابا این ترفندا دیگه نخ نما شده بیچاره هایه حقیر. شما از قضیه اب معدنی بگیر تا لابی و ماجرایه کارت به کارته اون قهرمانی دیوسو فرارتون به رختکن و کور کردنه اون سربازه بدبختو یه عمر نعمته دیدنو ازش محروم کردید. اینا یه گوشه کوچیک از کسافت کاریاتونه بدبختا اگر وجودشو داشتید به صورته مردو مردونه تو میدون فوتبال بازی میکردید. نه اینکه زمینه مسابقرو با رینگ عوض کنید. دیگه چه انتظاری از هوادارایه اسکلو حقیرتون باید داشت. در ضمن ادمه دروغگو داور اول برایه پرسپولیس پنالتی نگرفت که اگه میگرفت بازی 2_0 بود و شله زردم تا قیامت نمیتونست به سرورش گل بزنه. مگر همونجوری که در و دیواری بشه توپ. برید دعا به جونه نیازمند کنید و گرنه شما شله زردام مثله کیسه حقیر برا چندمین بار ششششششیششششتایی میشدید.

  • ناشناس 10 مه 2021 / 11:05 ق.ظ

    وحشی حاج صفی زد پای علیشاه رو داغون کرد محبی با ارنج زد تو صورت نعمتی . کنعانی که مصدومش کردن از بازی رفت بیرون باز شله زرد یه چیزی طلب کار شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید