کد خبر:36660
پ

صحبتهای جنجالی بهنوش بختیاری از تجربه آزار جنسی در سینمای ایران

بنابر روایت بهنوش‌بختیاری، مردی که به نظر می‌رسد از سرمایه‌گذاران یا تهیه‌کنندگان یک پروژه بوده با علم به متاهل بودن، به او “پیشنهاد رابطه” داده است. او در این روایت گفته است: چون پاسخ این آقا را ندادم، حتی هزار تومان از حق‌الزحمه من را پرداخت نکردند، یک روز من را سوار ماشینشان کردند و […]

بنابر روایت بهنوش‌بختیاری، مردی که به نظر می‌رسد از سرمایه‌گذاران یا تهیه‌کنندگان یک پروژه بوده با علم به متاهل بودن، به او “پیشنهاد رابطه” داده است.
او در این روایت گفته است: چون پاسخ این آقا را ندادم، حتی هزار تومان از حق‌الزحمه من را پرداخت نکردند، یک روز من را سوار ماشینشان کردند و از شورآباد قم به سمت تهران حرکت کردیم، من را کیلومترها دورتر از خانه برد، به او گفتم نگه دارد توجهی نکرد تا در نهایت با ۱۱۰ تماس گرفتم. به من گفت اگر یکم با من سازش کنی، پولت را هم می‌دهم، من هم با لگد زدم توی کمر او و گفتم خاک‌ بر سر منِ بختیاری اگر به خاطر پول چنین کاری را انجام دهم.
خانم بختیاری گفته است:
از طریق مراجع قضایی ماجرای حقوق را پیگیری کردم و اگر هم لازم شود، نام ایشان را فاش می‌کنم در حال حاضر هم موافق جنبش “می‌تو” هستم چون هر کسی یک پولی به دستش آمده فکر کرده می‌تواند به سینما بیاید و هرکاری دوست دارد انجام دهد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بهنام 31 ژانویه 2023 / 2:31 ق.ظ

    اگرخانم بهنوش بختیاری اسمشو نیاری به همنوعان خودت خیانت کردی ایناروباید رسواکرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید