کد خبر:22925
پ

صحبتهای جنجالی آذری جهرمی در روم هواداران پرسپولیس در کلاب هاوس

به نظر می رسد ماجرای کری خوانی های وزیر ارتباطات برای تیم استقلال تمامی ندارد. اخیراً کلیپی منتشر شده که حضور آذری جهرمی در روم هواداری پرسپولیس در کلاب هاوس را نشان می دهد که در آن او صدقه دادن به تیم استقلال را تائید کرده و به مسخره می گیرد. اینکه فردی در شخصیت […]

به نظر می رسد ماجرای کری خوانی های وزیر ارتباطات برای تیم استقلال تمامی ندارد. اخیراً کلیپی منتشر شده که حضور آذری جهرمی در روم هواداری پرسپولیس در کلاب هاوس را نشان می دهد که در آن او صدقه دادن به تیم استقلال را تائید کرده و به مسخره می گیرد. اینکه فردی در شخصیت حقیقی خود مجا باشد طرفدار یک تیم باشد هیچ اشکالی ندارد اما اینکه از جایگاه خود استفاده کرده و با ترزیق 30 میلیارد تومان به پرسپولیس از جایگاه حقوقی خود سو استفاده کرده و بین دو تیم دولتی تبعیض قائل شود، جای بحث دارد. آذری جهرمی در حالی نقش وزرا را در موفقیت دو تیم دولتی منکر شد که کمک مالی 30 میلیاردی که به پرسپولیس شد و به استقلال نشد، اخیراً از سوی حجت نظری عضو هیئت مدیره استقلال افشاگری شد. به قول معروف قرار نیست وزرا برای دو تیم گل بزنند، آنها گلهای خود را در فصل نقل و انتقالات به ثمر می رسانند. با جلوگیری از تمدید قرارداد یک بازیکن یا رد کردن یک مربی ولو پرداخت خسارت سنگین برای یک تیم و جذب یک بازیکن یا مربی ولو با هزینه گزاف برای تیم دیگر!

 

دانلود کلاب هاوس برای اندروید

 

ثبت نام در کلاب هاوس

 

لیست روم های ایرانی کلاب هاوس

 

بخش هایی از صحبتهای آذری جهرمی در کلاب هاوس

در بخش های مختلف این گفتگوی صوتی آذری جهرمی صحبتهای عجیب گردانندگان این روم را تائید کرد؛ در ادامه به بخشی از هایلایت های صحبتهای آذری جهرمی در این روم توجه فرمائید.

تیم اول و آخرم پرسپولیس است.

الان تیم ما حکومتی است. دولت قبل که قهرمان می شدیم هم تیم حکومتی بود؟

پرسپولیس همیشه بهتر بوده و الانم بهتره.

دو پسر من پرسپولیسی هستند و یکی استقلالی .

وزرای ارتباطات و ورزش هیچ نقشی در موفقیت دو تیم استقلال و پرسپولیس ندارند و هر اتفاقی برای این دو تیم رخ می دهد نتیجه تلاش بازیکنان این تیمهاست.

چرا آن تیم وقتی قهرمان نمی شود پای وزرا را وسط می کشد؟

دیدگاه کاربران 20 دیدگاه
  • ناشناس 1 آوریل 2021 / 5:49 ب.ظ

    شمااستقلالیهاچقدرمیسوزید؟

  • ناشناس 1 آوریل 2021 / 2:13 ب.ظ

    چیزی نمانده به پایان حسن کلید

  • محمد 1 آوریل 2021 / 1:31 ب.ظ

    با این حربه های شیطانی دنبال محبوبیت در جامعه هست.ولی کور خونده چون ملت به اندازه کافی از دولت تدبیر زخم خورده که به این جوجه اعتماد نکنه.کاش مجلس در مورد ریخت و پاش دولت برای تیم حکومتی اقدام میکرد.

  • امیرناجیک 1 آوریل 2021 / 1:19 ب.ظ

    این وزیرکوچولو که پس ازعمری شاگردی جناب طوسی رادرکارنامه داشتندواقعا انسان سخیف وبی مقداری هست.کاری به رنگها ندارم ولی خداوکیلی وزیریک مملکت که باخون شهداتاحالاسرپا ایستاده بایداینقدر
    بی هویت وبی شخصیت باشه که بیادبرای بیش ازنصف مردم کشور کری خوانی کنه؟روسای جمهورهم لطف کنندانسانهای شریف رابرای وز ا رت انتخاب کنند،نه هرانسان معلوم الحال بی شخصیت را.قطعااستقلالیها خوشحالندکه موجودبی وجودی چون این کوچولو طرفدارتیم رقیب هست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید