کد خبر:29508
پ

صحبتهای تکان دهنده یحیی گل محمدی در مورد آل کثیر

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از برتری ۳ بر یک تیمش برابر تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: واقعا بازی خوب و نفس‌گیری را پشت سر گذاشتیم. نیمه اول خیلی موقعیت داشتیم اما به دلیل حساسیت مسابقه هر چه بازی جلوتر می‌رفت، بازیکنان مضطرب تر کار را دنبال می کردند. […]

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از برتری ۳ بر یک تیمش برابر تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: واقعا بازی خوب و نفس‌گیری را پشت سر گذاشتیم. نیمه اول خیلی موقعیت داشتیم اما به دلیل حساسیت مسابقه هر چه بازی جلوتر می‌رفت، بازیکنان مضطرب تر کار را دنبال می کردند.

وی افزود: از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم. آنها روزهای سختی پشت سر می گذارند و فشار زیادی را تحمل می کنند. آنها با مسوولیت پذیری بالا روزها را سپری می کنند. امروز هم آنها تلاش کردند و به عشق هواداران جنگیدند.

امروز انگیزه متفاوتی داشتند. حساسیت مسابقات باعث شده تا آنها اذیت شوند اما همیشه انرژی مثبت هواداران را پشت سرمان داریم و امیدوارم با قهرمانی دل آنها را شاد کنیم. تمام انگیزه ما همین است. امیدوارم مثل قبل دل آنها را در بازی با پیکان هم شاد کنیم و به قهرمانی پنجم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: تراکتور همیشه برای من قابل احترام بوده است. من در این تیم بودم و می دانم آنها چه هواداران عاشقی دارند. این خواست خدا بود که در سه دیدار برابر این تیم به برتری رسیدیم.

پرسپولیس در این سال ها عملکرد خوبی داشته. این تیم در دو سال گذشته ثبات خوبی نداشته و دلیل این موضوع فکر می کنم این بوده است.

وی در رابطه با عملکرد مهدی عبدی هم گفت: از عبدی خیلی راضی هستم. او در دو بازی ۴ گل زده و مهره تاثیرگذاری برای ما است. تمام فورواردهای ما با تمرکز بالا بازی می کنند. عبدی نشان داده بازیکن فرصت طلبی است. او چه به عنوان بازیکن ثابت چه تعویضی برای تیم مفید ظاهر شده است. او خیلی برای بزرگ شدن جا دارد و تازه اول راه است. او یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ما است.

وی در پاسخ به پرسش ایرنا مبنی بر اینکه قبل از بازی از شرایط مدیریتی باشگاه گلایه داشت اما امروز مدیران باشگاه در اردو حاضر شدند، اضافه کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود مدام نمی شود به انگیزه های درونی اکتفا کند. همه تیم هایی که بخواهند مدعی باشد باید انگیزه بیرونی هم داشته باشند.(14687)

ما از شروع فصل پاداش آنچنانی نگرفته بودیم. بحث ما بحث پول نیست و بحث انگیزه است. آنها امروز در هتل حضور یافتند و انگیزه خوبی به بازیکنان دادند. ما می دانیم مشکلات و بدهی ها زیاد است اما تیمی که بخواهد قهرمان شود باید از همعه جوانب مورد حمایت قرار بگیرد. امروز هم پاداش خوبی به بازیکنان پرداخت شد و از آنها تشکر می کنم.

ل‌محمدی در مورد وضعیت آل‌کثیر تصریح کرد: عیسی آل کثیر با پا و دست شکسته برای ما بازی کرد و هیچ وقت تعصب، غیرت و تلاشش را که برای تیم از جانش مایع گذاشته را فراموش نمی کنیم. امروز او فضای زیادی به دست نیاورد اما از او و تمام فورواردهایمان رضایت داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وجود سید جلال برای تیم ارزشمند است. او از نظر فنی به ما خیلی کمک کرد. مصدومیت او موجب شد تا او کمی از شرایط مسابقه دور شود اما هیچ مربی ای نمی تواند از حضور او بگذرد. او می تواند الگوی خوبی برای همه فوتبالیست ها و کسانی که می خواهند اسمی در فوتبال داشته باشند، باشد.

وی گفت: ما فشار زیادی به حریف آوردیم و استرس زیادی را پس از دریافت گل تجربه کردم و تا حالا چنین استرسی نداشتم بازیکنان واکنش خوبی به این گل نشان دادند. ما توانستیم فضای خوبی بدست آوریم و روی تیز هوشی، مهدی عبدی، احمد نوراللهی، ترابی و سایر بازیکنانم توانستیم سه گل بزنیم. کار کردن با آنها واقعا فوق العاده و برای هر مربی ای لذت بخش است.

گل‌محمدی اضافه کرد: پیکان نشان داده تیم خوبی است و امروز هم آنها با ۵ گل حریفشان را شکست دادند. قطعا بازی آسانی در پیش نداریم. تیم های تارتار همیشه جزو تیم های خوب لیگ بودند. باید با تمرکز بالا کار را پیش ببریم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 26 جولای 2021 / 1:47 ب.ظ

    14687

  • احمدرضا 26 جولای 2021 / 1:40 ب.ظ

    14687

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید