کد خبر:5632
پ

صحبتهای تند فرهاد مجیدی علیه احمد سعادتمند

فرهاد مجیدی پس از صحبتهای احمد سعادتمند در برنامه فوتبال برتر موارد تندی را علیه مدیرعامل تیم مطرح کرد که به نظر می رسد فینال جام حذفی، پایان کار او در استقلال خواهد بود.   صحبتهای تند فرهاد مجیدی علیه احمد سعادتمند می‌خواهم به آقای سعادتمند بگویم اگر قهرمان جام حذفی شدیم، بازهم به گزینه […]

فرهاد مجیدی پس از صحبتهای احمد سعادتمند در برنامه فوتبال برتر موارد تندی را علیه مدیرعامل تیم مطرح کرد که به نظر می رسد فینال جام حذفی، پایان کار او در استقلال خواهد بود.

 

صحبتهای تند فرهاد مجیدی علیه احمد سعادتمند

صحبتهای تند فرهاد مجیدی علیه احمد سعادتمند

می‌خواهم به آقای سعادتمند بگویم اگر قهرمان جام حذفی شدیم، بازهم به گزینه دیگری فکر کند

بعد ازبازی فینال حتی یک لحظه هم حاضر به همکاری با این این افراد نیستم و تا روزی که این مدیریت در استقلال حضور دارد، تحت هیچ عنوان به این تیم برنمی‌گردم.

تا صد سال دیگر هم با این افراد ناهار نمی‌خورم، هیچ کاری هم در آن ساعت نداشتم اما دوره این نمایش‌های تبلیغاتی گذشته است.

 

این اتفاق در حالی رقم خورد که بازی با نام استراماچونی یک شوی تبلیغاتی و نمایشی برای انحراف افکار عمومی است چرا که به سبب قانون منع جذب مربیان خارجی استراماچونی دیگر نمی تواند به استقلال بازگردد و مربی مدنظر سعادتمند یک مربی ایرانی است و مدیران استقلال این روزها نیز با لیست او در حال فعالیت در فصل نقل و انتقالات هستند و همین مسئله باعث دلخوری مجیدی و مطمئن شدن از موضوع پایان کارش در استقلال شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید