کد خبر:8909
پ

صحبتهای بهتاش فریبا وزیر ورزش را از اتهامات تبرئه کرد

بهتاش فریبا پیشکوست باشگاه استقلال روز گذشته در معیت برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال به دیدار مسعود سلطانی فر وزیر ورزش رفتند تا پیگیر اتفاقات آشفته باشگاه استقلال شوند. در این جلسه که علی جباری، پروزیز مظلومی و نصر اله عبداللهی هر یک به بیان مسائل مختلف باشگاه پرداختند موضوعات جالب و قابل تاملی مطرح […]

بهتاش فریبا پیشکوست باشگاه استقلال روز گذشته در معیت برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال به دیدار مسعود سلطانی فر وزیر ورزش رفتند تا پیگیر اتفاقات آشفته باشگاه استقلال شوند. در این جلسه که علی جباری، پروزیز مظلومی و نصر اله عبداللهی هر یک به بیان مسائل مختلف باشگاه پرداختند موضوعات جالب و قابل تاملی مطرح شد.

 

صحبتهای بهتاش فریبا وزیر ورزش را از اتهامات تبرئه کرد

صحبتهای بهتاش فریبا وزیر ورزش را از اتهامات تبرئه کرد

بهتاش فریبا یکی از حاضرین در این جلسه در این خصوص گفت:

 

در این جلسه به مشکلات استقلال پرداختیم و به وزیر گفتیم اشکالی ندارد که شما یا پسرتان طرفدار یک تیم باشید اما به هر دو تیم نگاه ملی و یکسان داشته باشید و وزیر در جواب گفت:

قسم میخورم ذره ای تفاوت بین دو تیم نگذاشته ام و بسیاری از اقداماتی که برای کمک به باشگاه استقلال انجام شده را رسانه ای نکرده ایم و این توهم برای هواداران استقلال ایجاد شده که از سمت وزارت به تیمشان کمک نمی شود. به عنوان مثال برای پرداخت طلب آقای شفر ما 10 میلیارد تومان از طریق آقای آذری جهرمی به استقلال کمک کردیم اما این پول در جای دیگری خرج شده است.

 

با صحبتهای مسعود سلطانی فر مشخص می شود که مدیرانی که او برای مدیریت در استقلال انتخاب کرده است، مدیران لایقی نبوده اند که قدر کمک های او به استقلال را ندانسته و منابع دریافتی را در ردیف های خارج از مصوبه هزینه کرده اند و امروز استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات شفر از پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش نیست.

 

اما سوالی که در این بین به وجود می آید این است که آیا وزیر ورزش نباید هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال را بابت این اتفاق بازخواست کند که چرا ردیفی که برای پرداخت بدهی شفر در نظر گرفته شده بود در جای دیگری خرج شده است؟ شاید اگر رویه بازخواست و نظارت بر عملکرد هیئت مدیره استقلال و مدیرعامل این تیم بیشتر بود، اوضاع در این تیم تا این حد آشفته نشده بود اما آنها به سبب همین عدم توجه، به بدترین شکل ممکن امور را در باشگاه پیش بردند و امروز مشخص شده بیش از 80 درصد ملبغی که استاد سعادتمند به عنوان درامدزایی در کارنامه پرافتخار خود درج کرده بود، به عنوان بدهی برای مدیران بعدی به یادگار مانده است تا مشخص شود عملاً سعادتمند هیچ اتفاق مثبتی را در استقلال رقم نزده است. آیا اکنون وقت ورود نهادهای نظارتی به پرونده سعادتمند بابت این حجم از سوء مدیریت نیست؟ آیا وزیر ورزش نباید از سعادتمند بابت همراه داشتن حجم زیادی ارز در فرودگاه بازخواست کند که به چه منظور قصد خارج کردن آن دلارها از کشور را داشته است؟

کلیدواژه : استقلالوزیر ورزش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید