کد خبر:22338
پ

صالح مصطفوی: عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات استقلال مشکوک است

صالح مصطفوی آنایزور و دستیار رهاد مجیدی که سابقه کار کردن با استراماچونی را نیز در کارنامه دارد نسبت به عملکرد مدیران تیم در نقل و انتقالات مشکوک است.   صالح مصطفوی: عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات استقلال مشکوک است در سال‌های اخیر در فصل نقل‌وانتقالات به استقلال خیانت کردند و جنس تیم جور […]

صالح مصطفوی آنایزور و دستیار رهاد مجیدی که سابقه کار کردن با استراماچونی را نیز در کارنامه دارد نسبت به عملکرد مدیران تیم در نقل و انتقالات مشکوک است.

 

صالح مصطفوی: عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات استقلال مشکوک است

صالح مصطفوی: عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات استقلال مشکوک است

در سال‌های اخیر در فصل نقل‌وانتقالات به استقلال خیانت کردند و جنس تیم جور نیست.

از زمان وینفرد شفر، آندره‌آ استراماچونی تا فرهاد مجیدی عمدا یا سهوا که امیدوارم عمدی نبوده باشد، در زمان نقل‌وانتقالات، بازیکنان با نظر سرمربی جذب نمی‌شوند. مدیران کاری می‌کنند که سرمربی در زمان نقل‌وانتقالات نباشد و مشخص نیست با نظر چه کسی تیم بسته می‌شود. این یک خیانت بزرگ به استقلال بوده است. متأسفانه شرایطی ایجاد شده که در نقل‌وانتقالات، استقلال با نظرات غیرفنی بسته شود.

در تیم فعلی استقلال، چهار، پنج هافبک یک شکل وجود دارد و در یک پست مانند وینگر یک بازیکن بیشتر نیست. این موضوع ظلم بزرگی است که هر سال در حق استقلال می‌شود. متأسفانه در نقل‌وانتقالات سه سال اخیر شرایط به این شکل بوده و خوشبینانه‌اش این است که عمدی نبوده است.

60 درصد بازیکنانی که فرهاد مجیدی می‌خواست، آخر فصل جدا شدند و به تیم‌های دیگر رفتند. بازیکن گرفتن در نیم فصل سخت است. اینها نکاتی است که باعث عدم قهرمانی استقلال می‌شود. بازیکنان باید با نظر سرمربی جذب شوند، اما سه سال است که استقلال از این مسئله ضربه می‌خورد.

از بازی با سپاهان در فصل گذشته مجیدی را اذیت کردند تا از استقلال برود. کاری کردند سرمربی تیمی که سپاهان را دو بار در لیگ و جام حذفی شکست داده و در دربی به آن خوبی بازی کرده بود؛ برود. قصد و غرضی هم باشد، ضربه‌اش را استقلال خورد.

جنس تیم جور نیست. هواداران باید بدانند چه خیانت‌هایی به استقلال شده است. می‌گویند استقلال بازیکن زیاد دارد، اما این در حالی است که جنسش جور نیست.

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • ناشناس 19 مارس 2021 / 9:21 ب.ظ

    قضیه جباروف تیام پاتوسی دوباره تکرار شد قطعا عمدی است با دستور سلطانی فر

  • ناشناس 19 مارس 2021 / 6:42 ب.ظ

    تمام اینها زیر سر سلطانی فر کثیف هستش 8 ساله به استقلال دارن خیانت میکنن چطور چگ یحی گل محمدی هنوز پاس نکردن فرجی بهشون میدن 16 میلیارد پول از کجا آوردن ترابی رو بگیرن یا مغانلو رو واسه استقلال که میرسه سلطانی فر بی شرف غیبش میزنه هیچ کمکی به باشگاه استقلال نمیکنه لعنت به همچین فوتبال کثیفی کنن امیدوارم تیم ملی شون هم به جام جهانی نره

    • ابی 19 مارس 2021 / 5:39 ب.ظ

      خفه شو به شما لنگی های عقده ای و حقیر هیچ ربطی نداره

      • علیرضا جعفری 23 مارس 2021 / 8:00 ب.ظ

        شماها ششتقلالیا‌ چرا خفه نمیشین عقده‌ ای ها‌ کجاش دروغه به زمین وزمان‌ مشکوکین‌ هنوز نیم‌ فصله‌ شما ناامید از همه جا هی دیگران متهم‌ میکنین‌ هی. زر میزنین‌ معلومه هیچ‌ پای هم نمیشید

  • ناشناس 19 مارس 2021 / 11:24 ق.ظ

    یک فصل از لیگ کنار می کشیدید تا این فاسدها مقابل مردم قرار بگیرند. متاسفانه شما هم به جای گرفتن حق این تیم دنبال مقام خودتونید. البته شما نه أقای مصطفوی منظورم امثال فکری و مجیدی است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید