کد خبر:18181
پ

صادق بارانی | چهره ویژه بازی استقلال و سایپا

عصر امروز دو تیم سایپا و استقلال در حالی به مصاف هم می روند که این جدال دیدنی، چهرع ویژه ای را در خود می بیند.   صادق بارانی | چهره ویژه بازی استقلال و سایپا از آنجا که استقلالی ها در پست هافبک دفاعی با کمبود بازیکن مواجه هستند و حکم به خروج فرشید […]

عصر امروز دو تیم سایپا و استقلال در حالی به مصاف هم می روند که این جدال دیدنی، چهرع ویژه ای را در خود می بیند.

 

صادق بارانی | چهره ویژه بازی استقلال و سایپا

صادق بارانی | چهره ویژه بازی استقلال و سایپا

از آنجا که استقلالی ها در پست هافبک دفاعی با کمبود بازیکن مواجه هستند و حکم به خروج فرشید باقری در تعطیلات نیم فصل داده اند، گزینه های مختلفی برای بازی در پست هافبک میانی روی میز محمود فکری است که یکی از آنها صادق بارانی هافبک متعصب سایپاست که اتفاقاً یکی از هواداران سرسخت استقلال نیز به حساب می آید.

صادق بارانی قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی و حتی یک خط جلوتر از هافبک دفاعی را دارد و با توجه به کیفیت خوبی که در چند فصل اخیر از او شاهد بوده ایم، احتمالاً امروز با تمام توان مقابل استقلال بازی خواهد کرد تا شایستگی های خود را به محمود فکری سرمربی استقلال اثبات کند.

 

از امید ابراهیمی و مهدی کیانی نیز به عنوان دیگر کاندیدای حضور در استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل در پست هفبک دفاعی یاد می شود که باید دید در نهایت کدام بازیکن به استقلال می پیوندد تا آشفتگی جلوی خط دفاع استقلال را سر و سامان ببخشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید