کد خبر:6640
پ

صادق بارانی بهترین گزینه جانشینی علی کریمی | استقلالی با تعصب آبی پوش می شود؟

پس از قطعی شدن جدایی علی کریمی از استقلال به نظر می رسد نقل و انتقالات استقلال همچنان ادامه خواهد داشت تا بازیکن جانشین علی کریمی جذب این تیم شود. در همین راستا بسیاری بر این عقیده اند اگر سعادتمند بتواند صادق بارانی را که یک استقلالی متعصب و با کیفیت به حساب می آید […]

پس از قطعی شدن جدایی علی کریمی از استقلال به نظر می رسد نقل و انتقالات استقلال همچنان ادامه خواهد داشت تا بازیکن جانشین علی کریمی جذب این تیم شود. در همین راستا بسیاری بر این عقیده اند اگر سعادتمند بتواند صادق بارانی را که یک استقلالی متعصب و با کیفیت به حساب می آید به استقلال بیاورد، کار خود در نقل و انتقالات را به بهترین نحو ممکن به پایان رسانده است.

 

تاریخ و ساعت بازیهای استقلال در آسیا 2020

 

صادق بارانی بهترین گزینه جانشینی علی کریمی | استقلالی با تعصب آبی پوش می شود؟

صادق بارانی بهترین گزینه جانشینی علی کریمی | استقلالی با تعصب آبی پوش می شود؟

سعادتمند که تاکنون توانسته بیش از 90 درصد اسکلت تیم را حفظ کند، تنها نتوانست با علی کریمی برای ادامه حضورش در استقلال به توافق برسد و حالا اگر بتواند صادق بارانی را که اصالتاً یک استقلالی محسوب می شود و هم پست علی کریمی است را به این تیم بیاورد، ماموریت خود در نقل و انتقالات را با موفقیت به پایان رسانده است.

صادق بارانی همان بازیکنی است که با پس گردنی معروف به مهدی طارمی بر سر زبانها افتاد.

 

محمدصادق بارانی بازیکن 28 ساله تیمهای ذوب آهن، نساجی، سایپا، پیکان است که در این فصل در تیم سایپا توپ می زند؛ او در ابتدای نقل و انتقالات چراغ سبز برای حضور در استقلال را نشان داد اما مسئولین استقلال به سبب اینکه به توافق با علی کریمی امید داشتند، باب مذاکره با او را باز نکردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید