کد خبر:39134
پ

شکست استقلال مقابل سپاهان با تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن شیرین شد

با تساوی شب گذشته پرسپولیس مقابل ذوب آهن، کام هواداران استقلال شیرین شد. شکست استقلال مقابل سپاهان با تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن شیرین شد شکست دور از انتظار استقلال مقابل سپاهان که با عملکرد ضعیف آبی پوشان همراه بود، عده ای از هواداران استقلال را نسبت به آینده تیم نگران کرد. اما تساوی رقیب […]

با تساوی شب گذشته پرسپولیس مقابل ذوب آهن، کام هواداران استقلال شیرین شد.

شکست استقلال مقابل سپاهان با تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن شیرین شد

شکست استقلال مقابل سپاهان با تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن شیرین شد

شکست دور از انتظار استقلال مقابل سپاهان که با عملکرد ضعیف آبی پوشان همراه بود، عده ای از هواداران استقلال را نسبت به آینده تیم نگران کرد. اما تساوی رقیب سنتی یعنی پرسپولیس مقابل ذوب آهن، تا حد زیادی فشار را از روی استقلال و ساپینتو برداشت چرا که آبی ها مقابل سپاهان گردن کلفت تن به شکست داده بودند که احتمالاً یقه پرسپولیس را هم خواهد گرفت اما پرسپولیس کهکشانی که تقریباً یک نیمه کامل مقابل تیم ده نفره ذوب آهن صف آرایی کرده بود، نتوانست امتیازات کامل این دیدار را که روی کاغذ آسان به نظر می رسید به دست بیاورد و همین مسئله باعث ایجاد فشار روانی بیشتر بر روی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس خواهد شد.

 

با توجه به ساده تر بودن بازی دو هفته آینده استقلال مقابل حریفان تازه صعود کرده به لیگ برتر، انتظار می رود استقلال با خارج شدن از فشار روانی رکورد بی شکست بودن و تلنگر به موقع در هفته اول، دوباره روی ریل پیروزی بیفتد و در این بین بازی حساس پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در بحرانی شدن یا نشدن اردوگاه قرمز نیز مهم به نظر می رسد.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید