کد خبر:22884
پ

شکایت شدید باشگاه پرسپولیس به میزبانی ضعیف هند: با این شرایط ابتلا به کرونا قطعیست!

زمان اندکی تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است و پرسپولیس باید در هندوستان به مصاف رقبای آسیایی خود برود. باشگاه پرسپولیس پس از مشخص شدن چگونگی قرنطینه تیم ها در این کشور و وجود تنها یک ورزشگاه برای میزبانی، از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا انتقاد کرده است. به گزارش بتاکاپ به نقل از […]

زمان اندکی تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است و پرسپولیس باید در هندوستان به مصاف رقبای آسیایی خود برود. باشگاه پرسپولیس پس از مشخص شدن چگونگی قرنطینه تیم ها در این کشور و وجود تنها یک ورزشگاه برای میزبانی، از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا انتقاد کرده است.

به گزارش بتاکاپ به نقل از پارس فوتبال، نشست هماهنگی دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز برگزار شد.

نشست هماهنگی برای برگزاری دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، امروز سه‌شنبه به صورت آنلاین با نظارت و ریاست پاول لوزانوف، مدیر دپارتمان مسابقات و رویدادهای کنفدراسیون فوتبال آسیا، و با شرکت بعضی مسوولان ارشد دیگر از کنفدراسیون، نمایندگان باشگاه‌ها و فدراسیون‌های حاضر و درگیر با رقابت‌ها، به صورت آنلاین برگزار شد.

امیرعلی حسینی به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس و نمایندگانی از فدراسیون فوتبال ایران از حاضران در این جلسه بودند.

در ابتدای این جلسه، کنفدراسیون فوتبال آسیا، درباره نحوه برگزاری مسابقات و اجرای پروتکل‌ها توضیحاتی را ارایه کرد. از جمله این که تست‌های کرونا باید پیش از سفر، در فرودگاه مقصد وهنگام ورود تیم‌ها به هتل انجام شود و هر ۷۲ ساعت تکرار گردد.

دلیل همزمانی دو تست تشخیصی در فرودگاه و هتل که منجر به اتلاف زمان و هزینه خواهد شد، این مساله عنوان شد که تست در فرودگاه طبق قوانین کشورهای میزبان انجام می‌شود ولی نمونه‌گیری در هتل تحت نظارت کمیته پزشکی کنفدراسیون است.

پس از این توضیحات، با توجه به نامه‌نگاری‌های قبلی از سوی پرسپولیس و ابهام‌ها و نگرانی‌هایی که پاسخ داده نشده بود، مسایلی از طرف باشگاه مطرح شد که به بعضی از آن‌ها جواب دادند و پاسخ به بعضی خواسته‌ها و ابهام‌ها موکول به پیگیری‌های بعدی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گردید.

در این بین باشگاه پرسپولیس، نگرانی‌های جدی خود را در دو بخش کلی، در ارتباط با فراهم نبودن شرایط لازم برای تضمین عدالت مسابقات و سلامت اعضای تیم‌ها، اعلام کرد. بنابر اعلام مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس، از جمله موارد طرح شده از سوی پرسپولیس، عدم اجرای حباب پزشکی، حتی نزدیک به آن‌چه در قطر و در دوره قبلی بازی‌ها صورت گرفت.

همچنین عدم امکان اجرای اصول کامل قرنطینه و محافظت پزشکی با توجه به توضیحات ارایه شده درباره نحوه برگزاری مسابقات و اسکان و تمرین تیم‌ها بود. در این راستا، بسته نبودن فضای اردوی تیم‌ها، تردد آزاد مسافران و افراد متفرقه به مکان‌های حضور ایشان با توجه به توریستی و پرتردد بودن منطقه و هتل‌ها و موارد مشابه، مورد اشاره قرار گرفت.

باشگاه پرسپولیس همچنین درخواست خود برای فراهم بودن امکان استفاده اختصاصی از سالن غذاخوری، کنفرانس، بدنسازی و استخر و سونا را با توجه به فشردگی بازی‌ها و اقدام‌های ویژه جهت ریکاوری تکرار کرد که در جریان جلسه، قول فراهم بودن دو مورد اول داده شد ولی قرار شد، دو مورد بعدی بررسی و نتیجه اعلام شود.

نماینده کنفدراسیون همچنین اعلام کرد برای اجرای قرنطینه و محافظت از تیم‌ها، افسر امنیتی حاضر خواهد بود ولی باشگاه پرسپولیس با توجه به تردد آزاد مسافران، پرسنل هتل و حتی هواداران فوتبال که ممکن است در هتل محل اقامت تیم‌ها اتاق بگیرند، چنین اقدامی را فاقد تاثیر لازم دانست.

پیشنهاد باشگاه پرسپولیس این بود که یک هتل یا بخش‌هایی از یک هتل و امکانات مورد نیاز برای استقرار متمرکز همه تیم‌های گروه فراهم آمده و قوانین مربوط به ایجاد حباب حفاظتی و قرنطینه، سخت‌گیرانه به اجرا در آید.

باشگاه پرسپولیس همچنین در بخش معرفی ورزشگاه محل برگزاری مسابقات با ابراز تعجب از معرفی فقط یک ورزشگاه، خواستار معرفی دو ورزشگاه برای فراهم شدن امکان برگزاری همزمان رقابت‌ها شد.

این درخواست، با توجه به احتمال نیاز به برگزاری همزمان بازی‌های روز آخر، برای معرفی تیم‌های صعودکننده انجام شد که به عنوان قاعده کلی در رقابت‌های بین‌المللی و دوره‌های پیشین لیگ قهرمانان اجرا شد. وجود ورزشگاه دوم برای برگزاری همزمان بازی‌های تمام گروه‌ها را لازمه تامین عدالت و شرایط برابر در مسابقات است.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • Rezaya 1 آوریل 2021 / 6:55 ب.ظ

    چرا آرزوی بد میکنین براشون ؟ با اینکه استقلالی متعصبی هستم ولی خداشاهده خجالت کشیدم از این طرز نگاهتون بابا بازیکن ها هم خانواده دارن خواهر برادر و یازن وبچه و یا پدرومادری که خدا میدونه چقدر نگران بچه هاشونن که به این چنین سفری و تو این وضعیت میرن بعد بعضیا میان دعای بد میکنن اونم واسه کسایی که مثل خانواده هممونن تو بحث کری و تو ایران اونم درحد کری نه نفرین واقعا آدم بعضی چیزها رو میبینه خجالت میکشه بگه طرفدار فوتبالم اگرهم جایی دیدی پرسپولیسی ها دعای بد کردن شما نکن نفرین نکن از مرام و معرفت به دوره که حریفتو با نفرین و دعای بد بخوای شکست بدی واقعا متاسفم برای اینجور رفتارها نکنین و بیش از این خودمون و اصالتمون رو مسخره دنیا و عرب ها نکنیم با این کارها یاحق

  • استقلال 31 مارس 2021 / 12:50 ب.ظ

    بازیکنان لنگ همشون واکسن زدن هیچیشون نمیشه

  • بی نام 31 مارس 2021 / 7:22 ق.ظ

    به درک بابا انگار تافته جدا بافتن. الهلال گرفت حذف شد

    • سرخ 31 مارس 2021 / 11:05 ق.ظ

      درک سرت بگیره بی غیرت. ایران و پرسپولیس.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید