کد خبر:34219
پ

شکایت باشگاه استقلال از حسین قدوسی معاون سابق پرسپولیس

نوری فر مسئول رسانه ای باشگاه استقلال با انتشار پستی مستند مدعی شد استقلال باز هم در بازی مقابل فولاد خوزستان از اشتباهات داوری متضرر شده است و این در حالیست که حسین قدوسی معاون سابق باشگاه پرسپولیس و رسانه های نزدیک به او در ساعات گذشته با تلاش زیاد سعی در القای سود بردن […]

نوری فر مسئول رسانه ای باشگاه استقلال با انتشار پستی مستند مدعی شد استقلال باز هم در بازی مقابل فولاد خوزستان از اشتباهات داوری متضرر شده است و این در حالیست که حسین قدوسی معاون سابق باشگاه پرسپولیس و رسانه های نزدیک به او در ساعات گذشته با تلاش زیاد سعی در القای سود بردن استقلال از اشتباهات داوری در این دیدار داشتند. نوری فر در انتها مدعی شد، باشگاه استقلال تمامی افرادی را که در این زمینه جوسازی کرده اند، تحت پیگرد قضائیی قرار خواهد داد.

 

کپشن پست نوری فرد:

استقلال بازهم متضرر شد.‌
این دو دقیقه از برنامه دیشب فوتبال برتر چون در بخش کارشناسی داوری مسابقه استقلال-فولاد پخش نشد، کمتر درفضای مجازی دیده شده است.

در کارشناسی مجدد دو صحنه مشکوک به آفساید، کارشناسان داوری برنامه فوتبال‌ برتر معتقد بودند که شیمبا، بازیکن فولاد در آفساید قرار داشت و اعلام کردند که آفساید ارسلان مطهری در دقیقه ۹۵ هم اشتباه بوده، تا به این ترتیب استقلال بار دیگر از داوری متضرر شده باشد.

سایر ادعاها درباره قضاوت مسابقه استقلال با فولاد نادرست است و در جهت فضاسازی روی داوری‌ها در ادامه فصل انجام می‌شود. رفتاری که باشگاه استقلال نسبت به آن بی‌تفاوت نخواهد بود و حتما پیگرد قانونی لازم را انجام خواهد داد.

فیلم کارشناسی داوری بازی استقلال و فولاد در دو صحنه بحث برانگیز

گوشه هایی از جوسازی حسین قدوسی علیه استقلال و داوران فوتبال ایران

 

گفتنیست قدوسی که یکی از افراد معلوم الحال در به تشنج کشیدن فضای هواداری در فوتبال ایران به حساب می آید و بارها با انتشار اخبار نادرست و شایعه سعی در به تشنج کشیدن فضای هواداری و داوری و از بین بردن احترام بین افراد مختلف در فوتبال ایران را داشته، از زمان روی کار آمدن فرهاد مجیدی تلاش و انرژی زیادی را صرف به حاشیه کشیدن سرمربی جوان استقلال به خرج داده که تاکنون تلاش های او به نتیجه نرسیده و در واقع روسیاهی به ذغال مانده است. او در حالی به 9 اشتباه داوری به ضر پرسپولیس اشاره و اصرا میکند که در اکثر این موارد، پرسپولیس با پیروزی زمین بازی را ترک کرده و اشتباهات داوری در ان دیدارها حتی در صورت تائید، تاثیری در نتیجه بازی نداشته است.

 

 

 

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 2 ژانویه 2022 / 9:08 ق.ظ

    بدبخت بخاطر اشتباه داوری تو دربی رسوا نشدید وگرنه باید سه بر صفر بازنده می شدید . چقدر شماها پررویید که اینهمه از اشتباهات داوری سود بردید بازم خودتونو قربانی داوری میدونید . . تو بازی با مس ]،با گلگهر و ذوب آهن و چند بازی دیگه اگه اشنباهات داوری نبود باخته بودید.بهترین توصیف رو معاون بین الملل استقلال برای لنگ بکار برد . شلافه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید