کد خبر:4292
پ

شوی مضحک مدیران پرسپولیس صدای گلمحمدی را هم در آورد

پس از اینکه باشگاه پرسپولیس از گابریل کالدرون و برانکو ایوانکویچ برای شرکت در جشن قهرمانی پرسپولیس دعوت به عمل آورد، این موضوع باب میل یحیی گل محمدی نبوده و واکنش تندی نسبت به این اتفاق از خود نشان داد. یحیی که به خوبی از نیت واقعی مدیران پرسپولیس از این دعوت با خبر است […]

پس از اینکه باشگاه پرسپولیس از گابریل کالدرون و برانکو ایوانکویچ برای شرکت در جشن قهرمانی پرسپولیس دعوت به عمل آورد، این موضوع باب میل یحیی گل محمدی نبوده و واکنش تندی نسبت به این اتفاق از خود نشان داد. یحیی که به خوبی از نیت واقعی مدیران پرسپولیس از این دعوت با خبر است و می داند رسول پناه و دوستانش قصد دارند از این طریق، از کالدرون و برانکو که دو شاکی بزرگ پرسپولیس در فیفا هستند، تخفیف بگیرند مدعی شد به جای اینکارها پول این دو مربی را بدهید!

 

استوری تند گلمحمدی خطاب به مدیران پرسپولیس

البته دعوت از این دو مربی به نوعی زیر سوال بردن تلاش کادر فنی فعلی پرسپولیس برای هدایت تیم به قهرمانی نیز محسوب می شود که گلمحمدی هرگز دوست ندارد تلاش کادرش زیر سایه راه دو مربی قبلی پرسپولیس، نادیده گرفته شود و این قهرمانی به نام آنها نوشته شود!

 

شاید بهتر بود به جای دعوت از برانکو و کالدرون از محمدحسن انصاری فرد مدیر متخلف سابق پرسپولیس دعوت به عمل می امد که پاسخگوی این سوال باشد که چگونه تراز باشگاه را اینگونه منفی کرده است که پرسپولیس در فصل گذشته، به عالم و آدم بدهکار است!

 

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید