کد خبر:8791
پ

شوک مقام مسئول عربستانی به پرسپولیس | تشکیل جلسه اضطراری و تصمیم فوری شیخ سلمان

در حالی که بسیاری از کارشناسان حقوقی فوتبال در ایران و حتی عربستان از به نتیجه نرسیدن شکایت النصر از پرسپولیس خبر داده بودند، دقایقی پیش مرزوق العجمی» هماهنگ کننده رسانه‌ای سابق در فیفا و کنفدراسیون آسیا خبر شوکه کننده ای را در توئیتر خود منتشر کرد که با خبر خبرنگاران ایرانی مبنی بر تبرئه […]

در حالی که بسیاری از کارشناسان حقوقی فوتبال در ایران و حتی عربستان از به نتیجه نرسیدن شکایت النصر از پرسپولیس خبر داده بودند، دقایقی پیش مرزوق العجمی» هماهنگ کننده رسانه‌ای سابق در فیفا و کنفدراسیون آسیا خبر شوکه کننده ای را در توئیتر خود منتشر کرد که با خبر خبرنگاران ایرانی مبنی بر تبرئه پرسپولیس در تناقض کامل قرار دارد. هر چه که هست احتمالاً تا ساعاتی دیگر، حکم نهایی شکایت النصر از پرسپولیس از سوی AFC اعلام خواهد شد.

 

شوک مقام مسئول عربستانی به پرسپولیس | تصمیم فوری شیخ سلمان چه خواهد بود؟

 

مرزوق العجمی» هماهنگ کننده رسانه‌ای سابق در فیفا و کنفدراسیون آسیا در توئیتر خود به نقل از یک مقام مسئول که نخواسته نامش فاش شود، نوشت: «اگر بخواهیم لایحه را پیاده کنیم، پرسپولیس بدون شک سه بر صفر بازنده می شود».

مرزوق همچنین نوشته است که شیخ سلمان بن ابراهیم رئیس کنفدراسیون آسیا خواستار رسیدگی «فوری» و تصمیم گیری در این پرونده شده است.

 

از طرف دیگر خبرنگاران ایرانی نیز با قاطعیت از تبرئه شدن پرسپولیس سخن گفته اند و باید منتظر ماند و دید در نهایت رای به سود کدام طرف صادر خواهد شد.

 

پی نوشت: جنجال اخیر در خصوص لیست بازیکنان پرسپولیس در حالی در جریان است که گفته می شود النصری ها پیش از شروع مسابقه نیمه نهایی از ماجرا مطلع بوده اند و منتظر ماندند تا اگر در بازی پیروز نشدند، فوراً در خصوص تغییر نتیجه به واسطه بازیکنان جدید پرسپولیس که به زعم آنها غیرقانونی برای این تیم بازی کرده اند اقدام کنند. البته با توجه به شرایط حتی اگر به فرض محال نیز تخلفی در این زمینه از سوی طرف ایرانی صورت گرفته باشد، بسیار بعید به نظر می رسد که AFC مانع از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا شود و محرومیت و کسر امتیاز و احتمالاً جریمه مالی برای سرخ پوشان در نظر گرفته خواهد شد چرا که اگر شیخ سلمان زیر بار فشار سعودی ها برای صعود النصر به فینال به جای پرسپولیس برود، آنگاه صدای اعتراض تیمهایی همچون السد و پاختاکور هم در این زمینه شنیده خواهد شد و به نظر نمی رسد AFC خود را وارد این بازی پیچیده کند و تحت هر شرایطی، پرسپولیس فینالیست این دوره از رقابتها خواهد بود. بر طبق اعلام قبلی، رای نهایی در این خصوص فردا سه شنبه می بایست اعلام شود و امشب جلسه اضطراری در کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور رئیس AFC برای تصمیم گیری در خصوص نتایج یافته های کمیته حقیقت یاب برگزار خواهد شد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • محمد صادق 6 اکتبر 2020 / 1:59 ق.ظ

    بهتر نبود همان موقع که پول برانکو آماده بود میدادیم و خودمون را گرفتار این بازیها میکردیم؟ وزارت ورزش چطور متولی پرسپولیس هست که پول مربیان را نمیدهد؟

  • جواد 5 اکتبر 2020 / 8:15 ب.ظ

    اگه تخلفی نیست که ترسی نداره اگه هست که باید بپذیریم ومدیران را قضاوت کنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید