کد خبر:42063
پ

شوک لوکادیا به پرسپولیس در آستانه دربی: فوری می خواهم ایران را ترک کنم

غیبت لوکادیا در تمرین پرسپولیس شایعات زیادی در خصوص وضعیت این مهاجم گلزن نزد هواداران این تیم به وجود آورد اما سرانجام علت این غیبت مشخص شد. ظاهرا لوکادیا به طور اضطراری به مسئولین باشگاه گفته می خواهم بروم،مشکل خانوادگی دارم! او بدون اطلاع رسانی به باشگاه و تیم، در تمرین امروز (یک‌شنبه) حضور پیدا […]

غیبت لوکادیا در تمرین پرسپولیس شایعات زیادی در خصوص وضعیت این مهاجم گلزن نزد هواداران این تیم به وجود آورد اما سرانجام علت این غیبت مشخص شد. ظاهرا لوکادیا به طور اضطراری به مسئولین باشگاه گفته می خواهم بروم،مشکل خانوادگی دارم!

او بدون اطلاع رسانی به باشگاه و تیم، در تمرین امروز (یک‌شنبه) حضور پیدا نکرد و به خاطر مشکلات خانوادگی، قصد سفر از ایران را دارد.



به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه تعهدات مالی خود نسبت به این بازیکن را تمام و کمال انجام داده.او به باشگاه گفته اقدام و اضطرار او برای سفر، صرفا به دلیل مشکلات خانوادگی است نه تعهدات قراردادی باشگاه.

لوکادیا در آستانه دربی دلیل این اقدام خود را بیماری همسرش اعلام کرده و این که می‌خواهد خود را به او و فرزندانش برساند در حالی که او در این ارتباط که در تلاش برای سفر است مطلبی را به باشگاه اعلام نکرده بود.

سایت باشگاه نوشت: از سوی دیگر با توجه به صدور ویزای کار، فرایند خروج بازیکن مستلزم انجام پاره‌ای امور از جمله دریافت مفاصاحساب مالیاتی است که مستلزم صرف حداقل زمانی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید