کد خبر:11723
پ

شوک سنگین رادوشویچ به پرسپولیس | بدون گلر دوم و پرداخت غرامت 30 میلیاردی

بتاکاپ – بوژیدار رادوشویچ گلر دوم پرسپولیس پس از پایان بازیهای لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم دریافت مطالباتش از عزیمت به ایران و حضور در تمرینات پرسپولیس سر باز زده و به دلیل عدم دریافت مطالبات 5 ماه اخیرش، به فیفا نامه زده اما هنوز اقدامی در خصوص شکایت یا فسخ قراردادش انجام نداده […]

بتاکاپ – بوژیدار رادوشویچ گلر دوم پرسپولیس پس از پایان بازیهای لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم دریافت مطالباتش از عزیمت به ایران و حضور در تمرینات پرسپولیس سر باز زده و به دلیل عدم دریافت مطالبات 5 ماه اخیرش، به فیفا نامه زده اما هنوز اقدامی در خصوص شکایت یا فسخ قراردادش انجام نداده است؛ رادوشویچ در جدیدترین موضع گیری خود در خصوص حضورش در ایران صحبتهای عجیبی مطرح کرده است که اگر ظرف ساعات آینده این مشکل حل نشود، بحران بزرگی برای پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر به وجود خواهد آمد.

 

حمله تند وحید قلیچ به رادو: میخوام برنگردی رامپوپیچ

 

رادوشویچ:

 

به مسئولان باشگاه گفتم که حاضر هستم حتی بدون دریافت یک یورو برگردم اما به شرطی که طلب‌‌هایم را روی کاغذ بیاورند. حالا هم منتظر تصمیم آنها هستم. مثل اینکه برای آنها کافی نیست که رایگان بیایم. فعلا توافقی نکردیم و من با این شرایط نمی‌آیم.

 

از قرار معلوم قرارداد رادوشویچ 3 ساله بوده و اگر او به سمت فسخ قراردادش هدایت شود، پرونده ای هم وزن با پرونده برانکو و کادرش روی دست مدیران باشگاه خواهد ماند که به واسطه ان باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت حدود 1 میلیون دلار به رادوشویچ بابت باقیمانده قراردادش + مطالباتش خواهد شد. از این گذشته، عدم حضور رادوشویچ در تمرینات پرسپولیس کادر فنی این تیم را نگران دروازه بان دوم تیمی کرده که در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد که اگر به هر دلیلی حامد لک در این مدت مصدوم شود، آنگاه مشخص نیست یحیی قرار است از چه دروازه بانی در بازی فینال استفاده کند و محرومیت و مصدومیت حامد لک در لیگ برتر نیز برای این تیم به یک معضل بزرگ تبدیل خواهد شد.

 

گفته می شود مسئولین باشگاه پرسپولیس در حال رایزنی با رادو برای بازگشت به ایران هستند و با توجه به شرایط پیش رو میبایست تمام تلاش خود را در ساعات آینده به کار ببندند تا او را مجاب به بازگشت به ایران کنند.

 

تکمیلی: به نظر می رسد رادو سرانجام موافقت خود برای بازگشت به پرسپولیس را  با شرایط جدید اعلام کرده است چرا که در استوری دقایقی پیش او، اینطور دیده می شود که او برای بازگشت به ایران اعلام آمادگی کرده است.

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • نام 19 مه 2021 / 4:29 ب.ظ

    من رادچویچ رو دوست دارم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید