کد خبر:6167
پ

شوک سنگین به پرسپولیس | گل محمدی هم رفتنی شد

خبرگزاری ایسنا دقایقی پیش مدعی شد، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرده که فردا نامه عدم همکاری‌اش را به مدیران این باشگاه تحویل می‌دهد.   شوک سنگین به پرسپولیس | گل محمدی فردا استعفا می دهد ?در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم به دلیل آن چه “دروغگویی مدیران […]

خبرگزاری ایسنا دقایقی پیش مدعی شد، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرده که فردا نامه عدم همکاری‌اش را به مدیران این باشگاه تحویل می‌دهد.

 

شوک سنگین به پرسپولیس | گل محمدی فردا استعفا می دهد

?در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم به دلیل آن چه “دروغگویی مدیران باشگاه” عنوان کرد، اظهار کرد که فردا نامه عدم همکاری‌اش را به مدیران باشگاه می‌دهد و بعد از مسابقات لیگ قهرمانان دیگر حاضر به ادامه همکاری با سرخ‌پوشان نیست.

 

گل محمدی :

?در بحث نقل و انتقالاتی خیلی ضعیف ظاهر شدیم و ما الان باید تمرکزمان روی تمرین باشد.
?هنوز داریم به این فکر می‌کنیم که چه بازیکنی بگیریم و چه بازیکنی نگیریم.
?فکر می‌کنم با این وضعیت کارمان خیلی سخت باشد.

فردا نامه عدم همکاری‌ام با باشگاه پرسپولیس را به مسئولان ارائه خواهم کرد و بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز از پرسپولیس جدا خواهم شد.

 

*** گل محمدی که از جدایی 4 ستاره تیم یعنی بیرانوند، امیری، ترابی و علیپور به شدت ناراحت بود، شرط ماندنش در پرسپولیس را حفظ نفرات فوق عنوان کرده بود و حالا با عدم اجرایی شدن شرطش قصد کناره گیری از تیم در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را دارد چرا که او امیدی به تیم نه چندان قدرتمند پرسپولیس در فصل آتی ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید