کد خبر:10606
پ

شوک دوم به پرسپولیس | محروم از خرید بازیکن لیگ برتری

در حالی که هنوز هواداران و کادر فنی پرسپولیس در شوک عقد قرارداد شجاع با تیم الریان قطر هستند به نظر می رسد شوک دومی که این جدایی به سرخ ها وارد کرده بسیار سنگین تر از ضربه جدایی خلیل زاده است چرا که آنها مجبورند لیگ را تنها با 3 مدافع سپری کنند.   […]

در حالی که هنوز هواداران و کادر فنی پرسپولیس در شوک عقد قرارداد شجاع با تیم الریان قطر هستند به نظر می رسد شوک دومی که این جدایی به سرخ ها وارد کرده بسیار سنگین تر از ضربه جدایی خلیل زاده است چرا که آنها مجبورند لیگ را تنها با 3 مدافع سپری کنند.

 

اسامی بازیکنان پرسپولیس

 

شوک دوم به پرسپولیس | محروم از خرید بازیکن لیگ برتری

شوک دوم به پرسپولیس | محروم از خرید بازیکن لیگ برتری

با توجه به این که تیم پرسپولیس 7 خرید لیگ برتری خود را انجام داده است، نمی تواند بازیکن دیگری را به خدمت بگیرد. در واقع با توجه به جدایی شجاع خلیل زاده و ملحق شدن او به تیم الریان قطر، محمدحسين كنعانی زادگان ، سيد جلال حسينی و احسان حسينی تنها بازيكنان تخصصي پرسپوليس در پست دفاع وسط هستند و با توجه به این وضعیت، احتمال تغییر نظر یحیی گل محمدی نسبت به محمد انصاری و ماندن او در پرسپولیس وجود دارد.

 

در واقع شوک اول که جدایی خلیل زاده و خالی شدن دست کادر فنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود را تا حدی می توان هضم کرد اما ادامه مسیر پرسپولیس در لیگ برتر تنها با یک مدافع استاندارد (کنعانی زادگان) و یک مدافع 38 ساله (سید جلال حسینی) و یک مدافع جوان و کم تجربه (احسان حسینی)  و وجود قانون منع جذب بازیکن خارجی، کار را بسیار سخت تر از قبل کرده است.

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • محمد 22 اکتبر 2020 / 8:05 ب.ظ

    دقیقا.الان بابا مسعودشون فعلا سرش به تضعیف استقلال بنده.کارش تموم شد میاد براتون بازیکن هم میخره.شما نگران نباشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید