کد خبر:29922
پ

شوک دوم به بارسلونا | سرخیو آگوئرو هم درخواست جدایی کرد

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا که هنوز یک بازی رسمی هم برای این تیم انجام نداده خواهان جدایی از آبی‌و‌‌اناری‌های کاتالونیا شده است. شوک دوم به بارسلونا | سرخیو آگوئرو هم درخواست جدایی کرد در حالی که هنوز هواداران بارسلونا از شوک خبر جدایی لیونل مسی از این تیم بیرون نیامده‌اند، یک خبر بد دیگر […]

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا که هنوز یک بازی رسمی هم برای این تیم انجام نداده خواهان جدایی از آبی‌و‌‌اناری‌های کاتالونیا شده است.

شوک دوم به بارسلونا | سرخیو آگوئرو هم درخواست جدایی کرد

شوک دوم به بارسلونا | سرخیو آگوئرو هم درخواست جدایی کرد

در حالی که هنوز هواداران بارسلونا از شوک خبر جدایی لیونل مسی از این تیم بیرون نیامده‌اند، یک خبر بد دیگر به گوش آنها رسید؛ اینکه هموطن و دوست صمیمی مسی، سرخیو آگوئرو هم می‌خواهد از بارسلونا جدا شود.

در حقیقت زمانی که بارسلونا با سرخیو آگوئرو قرارداد بست، خیلی‌ها این اقدام باشگاه برای خرید یک بازیکن پا به سن گذاشته را تلاشی برای جلب رضایت مسی به ماندن در نوکمپ دانستند. مسی و آگوئرو با یکدیگر رابطه بسیار صمیمانه‌ای دارند و در اکثر اردو‌های تیم ملی آرژانتین هم با یکدیگر هم اتاق بوده و اوقات را سپری کرد‌ه‌اند. از این رو پیوستن آگوئرو به بارسلونا برای هر دو بازیکن بسیار خوشحال‌کننده بود، چون فرصت همبازی شدن آنها در رده باشگاهی را هم برای‌شان فراهم می‌کرد. این اتفاق اما انگار قرار نیست رخ دهد.

طبق منابع خبری در اسپانیا از جمله، شبکه‌های تلوزیون لاپورتریا و BTV اسپورتس کاتالونیا، آگوئرو از مدیران باشگاه به خاطر ناتوانی در حفظ مسی بسیار خشمگین است، آنقدر که تنها دو ماه پس از پیوستن به این تیم درخواست جدایی کرده است و به آنها هم گفته که تنها دلیلی که پیشنهاد بازی در بارسلونا را قبول کرده، هم‌تیمی شدن با مسی بوده است. گویا ستاره سابق منچسترسیتی به وکلای خود دستور داده قراردادش را چک کنند تا ببینند آیا این امکان وجود دارد که پیش از اینکه او اولین بازی رسمی‌اش را انجام دهد، آن را فسخ کنند یا نه.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید