کد خبر:26602
پ

شوک به یوونتوس: رونالدو با هم تیمی هایش خداحافظی کرد

از اواخر فصل گذشته، اخباری مبنی بر تمایل رونالدو برای ترک تورین و تیم یوونتوس شنیده می شد و با پایان فصل فوتبال در ایتالیا این صحبتها جدی تر شد و اینبار دو رسانه مارکا و مسجاریو در اخباری مجزا مدعی شدند، کریستیانو رونالدو تصمیم قطعی اش را برای خروج از یوونتوس در نقل و […]

از اواخر فصل گذشته، اخباری مبنی بر تمایل رونالدو برای ترک تورین و تیم یوونتوس شنیده می شد و با پایان فصل فوتبال در ایتالیا این صحبتها جدی تر شد و اینبار دو رسانه مارکا و مسجاریو در اخباری مجزا مدعی شدند، کریستیانو رونالدو تصمیم قطعی اش را برای خروج از یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی گرفته و قصد دارد فوتبالش را در تیم منچستریونایتد به پایان برساند.

 

شوک به یوونتوس: رونالدو با هم تیمی هایش خداحافظی کرد

شوک به یوونتوس: رونالدو با هم تیمی هایش خداحافظی کرد

رونالدو که دوره چندان موفقی در یوونتوس پشت سر نگذاشت، همراه با این تیم به یک قهرمانی در ایتالیا یک قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کرد و هرگز نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا، موفقیت های سریالی اش در رئال مادرید را تکرار کند. برخی اخبار از عزم او برای بازگشت به مادرید خبر می دهند اما به نظر نمی رسد فلورنتینو پرز تمایلی به جذب آقای گل پا به سن گذاشته سری آ داشته باشد و رونالدو پیشتر به طور ضمنی اعلام کرده بود دوست دارد بار دیگر در منچستریونایتد بازی کند.

 

از منچسترسیتی و پاری سن ژرمن نیز به عنوان تیمهای خواهان رونالدو یاد می شود اما به نظر می رسد منچستریونایتد، مقصد قطعی ستاره پرتغالی یوونتوس خواهد بود. این تصمیم رونالدو در حالی در حال اجرایی شدن است که ماکسیمیلیانو آلگری بار دیگر سکان هدایت یوونتوس را به دست گرفته به نظر می رسد رونالدو تمایلی به بازی در سبک و تاکتیک او در یوونتوس ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید