کد خبر:14232
پ

شوک به کادر فنی استقلال | مصدومیت وریا غفوری جدی است

در خلال تمرین صبح امروز استقلال، خبر رسید وریا غفوری کاپیتان انرژیک این تیم با مصدومیت مواجه شده و احتمالاً ادامه بازیها را تا نیم فصل از دست خواهد داد. این خبر در کنار مصدومیت های سریالی بازیکنان استقلال که به واسطه تمرین در زمین غیراستاندارد رخ داده، مطمئناً کادر فنی این تیم را به […]

در خلال تمرین صبح امروز استقلال، خبر رسید وریا غفوری کاپیتان انرژیک این تیم با مصدومیت مواجه شده و احتمالاً ادامه بازیها را تا نیم فصل از دست خواهد داد. این خبر در کنار مصدومیت های سریالی بازیکنان استقلال که به واسطه تمرین در زمین غیراستاندارد رخ داده، مطمئناً کادر فنی این تیم را به خود آورد تا دست از گل و بلبل خواندن شرایط تمرینی خود بردارند. به نظر می رسد دوستانی که به سختی خود را به نیمکت استقلال رسانده اند علاقه ای به از دست دادن آن ندارند و تمایلی به مصاحبه علیه وزارت ورزش و مدیران منصوب آنها در خصوص وضعیت تمرینی استقلال ندارند.

 

شوک به کادر فنی استقلال | مصدومیت وریا غفوری جدی است

شوک به کادر فنی استقلال | مصدومیت وریا غفوری جدی است

اوضاع مصدومیت استقلال در چند فصل اخیر بیشتر شبیه فیلم های کمدی است که در هر بازی و یا تمرینی، یک بازیکن کلیدی این تیم مصدوم می شود واین در حالیست که تیم رقیب برای مصدوم نشدن بازیکنانش در زمین مصنوعی ورزشگاه وطنی چنان شهر را به هم ریخت که بازی اش را لغو کردند!

مسلماً بازیکنان تاثیرگذار تیم ها هستند که نتایج را در زمین بازی رقم می زنند و شاید اگر محمود فکری نگاهی به اسامی همچون شیخ دیاباته، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری و … بیاندازد متوجه علت کیفیت فنی تیمش در بازیها شود.

 

در نهایت به محمود فکری گوشزد می کنیم که دفاع از حق قانونی تیم به معنای دور شدن او از نیمکت استقلال نیست و او که ادعای پایبندی به اصول را دارد می بایست در حق استقلال در زمینه ابتدایی ترین امکانات دفاع کند چرا که با تمجید بی مورد از شرایطی که واقعاً در حد تیم های محلات  است، در نتیجه گیری به واسطه مصدومیت بازیکنان کلیدی اش ضعیف عمل خواهد کرد و زودتر به در خروجی باشگاه نزدیک می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید