کد خبر:23566
پ

شوک به پرسپولیس | نیروی دریایی هند مانع از پرواز پرسپولیس به سمت گوآ

در شرایطی که قرار بود کاروان پرسپولیس دقایقی قبل با ترک هتل و حضور در فرودگاه عازم هند شود، این موضوع با مشکل برخورده است. اکنون در آستانه این پرواز گفته می‌شود هواپیمای سرخ‌ها هنوز مجوز لندینگ (فرود) در فرودگاه هند را دریافت نکرده است. موضوعی که می‌تواند موجب تاخیر در پرواز به این کشور […]

در شرایطی که قرار بود کاروان پرسپولیس دقایقی قبل با ترک هتل و حضور در فرودگاه عازم هند شود، این موضوع با مشکل برخورده است.
اکنون در آستانه این پرواز گفته می‌شود هواپیمای سرخ‌ها هنوز مجوز لندینگ (فرود) در فرودگاه هند را دریافت نکرده است. موضوعی که می‌تواند موجب تاخیر در پرواز به این کشور و شاید حتی منجر به کنسلی پرواز امروز این تیم شود. باشگاه پرسپولیس اعلام کرده نیروی دریایی هند مانع از پرواز هواپیمای حامل کاروان پرسپولیس به سمت هند شده است.

 

بیانیه رسمی باشگاه پرسپولیس نسبت به کارشکنی هندی ها در جلوگیری از پرواز

 

شوک به پرسپولیس | پرواز به هند در آستانه کنسل شدن

شوک به پرسپولیس | پرواز به هند در آستانه کنسل شدن

قرار بود کاروان تیم پرسپولیس ساعت 10:30 امروز با پرواز اختصاصی راهی گوای هند شود اما اعضای تیم پرسپولیس برای این سفر در بلاتکلیفی به سر می برند و هنوز این پرواز انجام نشده است.

ظاهرا به دلیل اینکه هنوز هواپیمایی وارش نتوانسته اجازه ورود به کشور هند را بگیرد زمان سفر سرخپوشان مشخص نیست و اعضای این تیم برخی در هتل و برخی در منازل خود هستند تا ساعت پرواز به طور دقیق مشخص شود.

بعد از لغو پرواز در ساعت 10:30 گفته شده بود پرواز ساعت 12:30 امروز انجام می شود اما پرواز در این ساعت هم هنوز نهایی نشده است.

تیم پرسپولیس در گروه E رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید اولین بازی خود را روز چهارنشبه 25 فروردین مقابل الوحده امارات انجام دهد.

گفته می شود 21 کشور ورود هر پرواز از مبدا ایران را به خاک خود ممنوع کرده اند و علت این اتفاق افزایش شیوع کرونای انگلیسی در ایران بوده است. حال باید منمتظر ماند و دید در نهایت پرسپولیس موفق به پرواز به سمت هند و شهر گوا خواهد شد یا خیر؟

به نظر می رسد اعلام موضع رسمی مسئولین پرسپولیس در خصوص شرایط بد میزبانی هندی های باعث کارشکنی های مختلف در زمینه اعزام تیم پرسپولیس به هند شده است. مسئولین هتل محل استقرا کاروان پرسپولیس نیز اعلام کرده بودند هیچ تمهید ویژه و حباب بهداشتی برای مخافظت از بایکنان و کادر پرسپولیس در هتل شلوغ و عمومی خود نخواهند داشت و تردد برای عموم آزاد است.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ناشناس 10 آوریل 2021 / 11:12 ق.ظ

    اگه کیسه بود الان پای وزیر و دولت رو به میان می کشید

    • ابی 10 آوریل 2021 / 1:43 ب.ظ

      خواهشا خفه خون بگیر وقتی درمورد تیم خودته در مورد تیم خوت حرف بزن

  • حمید 10 آوریل 2021 / 10:59 ق.ظ

    سلام داداش معلومه رنجش داری اقا جان بیشتر خبرمنفی ونقض میده از پرسپولیس بی طرف باش ما رو حلال کن ولی من طرف دار تیم پرسپولیس با خوبی میام سایتت شهریار هم چندتا پاس گل داده حتی بازی قبلی روخطایی رو اون شد گل اول زد پرسپولیس .مرسی ما رواگاه می کنی خدافظ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید