کد خبر:8986
پ

شوک به پرسپولیس | مغز متفکر پرسپولیس در آستانه جدایی

گفته می شود روز گذشته مدیران نساجی با حمید مطهری مربی سابق نساجی و مربی حال حاضر پرسپولیس مذاکرات جدی را انجام داده اند. مطهری که همراه پرسپولیس علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، تا امشب از مسئولان نساجی وقت گرفته تا پاسخ نهایی اش را اعلام کند. […]

گفته می شود روز گذشته مدیران نساجی با حمید مطهری مربی سابق نساجی و مربی حال حاضر پرسپولیس مذاکرات جدی را انجام داده اند. مطهری که همراه پرسپولیس علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، تا امشب از مسئولان نساجی وقت گرفته تا پاسخ نهایی اش را اعلام کند.

 

شوک به پرسپولیس | مغز متفکر پرسپولیس در آستانه جدایی

شوک به پرسپولیس | مغز متفکر پرسپولیس در آستانه جدایی

در صورت مربیگری حمید مطهری در نساجی،  او به دومین دستیار یحیی تبدیل خواهد شد که پس از کار کردن با او قادر است در قامت سرمربی نیز ایفای نقش کند. پیشتر حسینی که دستیار یحیی در ذوب آهن بود توانسته بود هدایت تیمهای لیگ برتری را به دست بگیرد و باید دید آیا یحیی و پرسپولیس حاضر خواهند شد مغز متفکر خود را به این سادگی از دست بدهند؟

 

حمید مطهری که با آرامس مثال زدنی و شخصیت برجسته اش نقش مهمی در پازل تاکتیکی یحیی و پرسپولیس ایفا می کند، امشب بزرگترین تصمیم دوران حرفه ای خود را خواهد گرفت چرا که از یک سو قهرمانی در پرسپولیس در آسیا و قهرمانی مجدد با پرسپولیس قرار دارند و در طرف مقابل نیز می تواند با پیوستن به نساجی هم از لحاظ مالی در شرایطبهتر قرار بگیرد و هم در صورت موفقیت با این تیم، به جرگه مربیان قابل اعتنای ایرانی در لیگ برتر تبدیل شود و از زیر سایه یحیی گل محمدی خارج شود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 8 اکتبر 2020 / 10:29 ق.ظ

    این از مغزش! حالا منتظر باشیم ببینیم چه وقت سیراب شیردونشو می‌کشن بیرون زبون بسته لنگی حیوون!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید