کد خبر:11242
پ

شوک به پرسپولیس | رسول پناه به پرسپولیس برگشت؟

در حالی که خبر استعفای مهدی رسول پناه از سمت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس رسانه ای شد با توجه به اخبار برخی رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس اینطور شنیده می شود که وزارت ورزش با استعفای او از هیئت مدیره پرسپولیس موافقت نکرده است.   بیشتر بخوانید | رضا یلوه کیست ؟   شوک […]

در حالی که خبر استعفای مهدی رسول پناه از سمت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس رسانه ای شد با توجه به اخبار برخی رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس اینطور شنیده می شود که وزارت ورزش با استعفای او از هیئت مدیره پرسپولیس موافقت نکرده است.

 

بیشتر بخوانید | رضا یلوه کیست ؟

 

شوک به پرسپولیس | رسول پناه به پرسپولیس برگشت؟

شوک به پرسپولیس | رسول پناه به پرسپولیس برگشت؟

در صورت صحت داشتن این موضوع و استمرار حضور افرادی همچون رضا یلوه که مشکلات و حواشی را برای باشگاه پرسپولیس به وجود آورده اند به نظر می رسد مدیرعامل جدید پرسپولیس هر فردی هم که باشد، باز هم با اختلاف نظر با هیئت مدیره، کاری از پیش نخواهد برد و همچون انصاری فرد که همواره با هیئت مدیره درگیر بود، خیلی زود خسته شده و عطای کار را به لقایش خواهد بخشید.

 

موضوع مورد اهمیت در انتخاب نفر جدید در بدنه مدیریت پرسپولیس، همسو بودن نفرات مذکور است تا خروجی تلاش این افراد به موفقیت پرسپولیس بیانجامد نه اینکه برخی در هیئت مدیره در صدد سنگ اندازی در مسیر موفقیت مدیرعامل، به هدف باشگاه لطمه بزنند. تا زمانی که بحث اصلی در باشگاه پرسپولیس این باشد که چه کسی جام را بالای سر ببرد به نظر می رسد این سیکل باطل همچنان ادامه خواهد داشت و حتی وورد گرشاسبی به این ترکیب مدیریتی نیز راه به جایی نخواهد برد.

 

پی نوشت: فارغ از عملکرد مثبت رسول پناه در فاز مدیریتی و آورده مالی به باشگاه پرسپولیس به نظر می رسد استمرار حضور او در هیئت مدیره پرسپولیس، به سود این تیم نباشد چرا که افشاگری هایی که از سوی او منتشر شد، برخی از اسرار باشگاه به بیرون درز کرد و او مقبولیت گذشته را نزد بقیه اعضای هیئت مدیره و همچنین هواداران پرسپولیس ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید