کد خبر:3573
پ

شوک به لیگ برتر | جلسه اضطراری برای تعطیلی کامل فوتبال

با توجه به افزایش شمار مبتلایان و روند جهشی مرگ و یمیر به واسطه کرونا در ایران، به نظر می رسد وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا قصد دارند با توجه به شرایط، تصمیم جدیدی در خصوص برگزاری ادامه بازیها اتخاذ نمایند.   شوک به لیگ برتر | جلسه اضطراری برای تعطیلی کامل […]

با توجه به افزایش شمار مبتلایان و روند جهشی مرگ و یمیر به واسطه کرونا در ایران، به نظر می رسد وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا قصد دارند با توجه به شرایط، تصمیم جدیدی در خصوص برگزاری ادامه بازیها اتخاذ نمایند.

 

شوک به لیگ برتر | جلسه اضطراری برای تعطیلی کامل فوتبال

شوک به لیگ برتر | جلسه اضطراری برای تعطیلی کامل فوتبال

طبق برنامه از قبل اعلام شده، شنبه و یکشنبه هفته پیش رو قرار است هفته بیست و سوم لیگ برگزار شود اما به نظر می رسد این هفته، پایانی بر ادامه برگزاری لیگ برتر باشد چرا که با حرکت پرسرعت ایران به سمت وضعیت قرمز کرونایی، زنگ خطر برای مسئولین کشور به صدا در آمده و برای جلوگیری از بروز فاجعه انسانی، مسئولین قصد دارند بار دیگر اقدامات پیشگیرانه را تشدید کنند که اجباری شدن ماسک در اماکن عمومی از 15 تیر را می توان اولین گام در این زمینه بر شمرد.

 

اما با توجه به اینکه تکلیف قهرمان لیگ برتر تا حد زیادی مشخص است به نظر می رسد، مسئولین سازمان لیگ قصد دارند با اعلام قهرمانی پرسپولیس، لیگ را به پایان برسانند و بیشتر از این موجب بالارفتن ریسک ابتلای بازیکنان و کادر برگزاری بازی به کرونا نشوند.

نکته جالب اینکه تا همینجای کار نیز بسیاری از تیمها نسبت به برگزاری شتابزده بازیها معترض بودند و به مصدومیت های پیاپی بازیکنانشان در این خصوص اشاره کرده اند که باید دید در نهایت سازمان لیگ و وزارت ورزش زیر بار تعطیلی لیگ می روند یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید