کد خبر:21973
پ

شوک به استقلال و فوتبال ایران | فرزاد حاتمی شکایتش را به AFC فرستاد

در حالی که پیشتر فرزاد حاتمی باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به شکایت به AFC تهدید کرده بود، روز گذشته این بازیکن با حضور در محل باشگاه استقلال و صحبت با مدیرعامل این تیم بابت دریافت مطالباتش به جایی نرسید و با حالتی عصبانی و ناراحت جلسه را ترک کرد.   شوک […]

در حالی که پیشتر فرزاد حاتمی باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به شکایت به AFC تهدید کرده بود، روز گذشته این بازیکن با حضور در محل باشگاه استقلال و صحبت با مدیرعامل این تیم بابت دریافت مطالباتش به جایی نرسید و با حالتی عصبانی و ناراحت جلسه را ترک کرد.

 

شوک به استقلال و فوتبال ایران | فرزاد حاتمی شکایتش را به AFC فرستاد

شوک به استقلال و فوتبال ایران | فرزاد حاتمی شکایتش را به AFC فرستاد

حاتمی که مدتی نیز در استقلال توپ زده به واسطه طلب 10 سال قبل خود مبلغی حدود 100 میلیون تومان از باشگاه استقلال طلبکار است و با توجه به اینکه باشگاه استقلال و فدراسیون ففوتبال برای کسب مجوز حرفه ای اسناد تسویه کامل این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا را ارسال کرده اند، در صورتی که حاتمی نامه طلبش از استقلال و پرسپولیس را به afc بفرستد احتمالاً تبعات سنگینی برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و حتی فدراسیون فوتبال که با سندسازی این دو باشگاه را تسویه معرفی کرده پیش رو خواهد بود.

 

حال باید منتظر ماند و دید آیا رضایت حاتمی در مدت باقیمانده جلب می شود و یا او به باشگاه استقلال برای پرداخت مطالباتش مهلت می دهد یا کار به جاهای باریک کشیده خواهد شد.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • استراماچونی 14 مارس 2021 / 9:20 ق.ظ

    جالبه اگر برای پرسپولیس می فرستاد میشو وطن فروش و جلوشو گرفتن( بابا مسعود پولشو داد). اما برای استقلال میشه میهن پرست. مخصوصا پولشو ندادن که استقلال بره تو حاشیه. حقشه پولش باید شکایت میکرد. کما اینکه سوشا هم باید میکرد اما تهدید شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید