کد خبر:6231
پ

شوک به استقلال | همه بازیکنان جدید استقلال از آسیا محروم شدند

با قانون عجیب فدراسیون فوتبال مبنی بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال تا زمانی که پرونده وینفرد شفر تعیین تکلیف نشده، به نظر می رسد بحران جدیدی برای آبی پوشان در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا به وجود آمده است چرا که رشید مظاهری و خریدهای جدید استقلال محروم از حضور در لیگ […]

با قانون عجیب فدراسیون فوتبال مبنی بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال تا زمانی که پرونده وینفرد شفر تعیین تکلیف نشده، به نظر می رسد بحران جدیدی برای آبی پوشان در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا به وجود آمده است چرا که رشید مظاهری و خریدهای جدید استقلال محروم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

 

?باتوجه به اعلام رسمی فدراسیون فوتبال و تاکید بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، بازیکنان جدید تیم قادر به همراهی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیستند.

استقلال به خاطر مطالباتش به وینفرد شفر از نقل و انتقال محروم است.

باتوجه به اینکه فرصت ارسال لیست آسیایی ساعت ۲۴ امروز دوشنبه به پایان می رسد و فرصتی برای پرداخت پول شفر نیست، استقلال با دردسر بزرگی مواجه شده است.

آبی پوشان با رشید مظاهری به صورت رسمی قرارداد بسته اند و سعید واسعی به همراه محمد حسین مرادمند نیز در آستانه عقد قرارداد با آنها قرار دارند اما این ۳ بازیکن در آسیا تیم شان را همراهی نمی کنند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 7 سپتامبر 2020 / 5:42 ب.ظ

    چرا ایران ما که خاکش طلاست! باید چنین خوار و خفیف بشود که حتا از پس پرداخت دستمزد مربی برنمیاد!؟ به پروردگار سوگند فوتبال قطره ای از دریای مشکلات ما است. افکار عمومی معطوف فوتبال کرده اند تا ….! خب چراغی که به خانه رواست به مسجد آری حتا به مسجد حرام است. خانواده ای مشکل مالی دارد آیا پدر خانواده سرمایه مابحتاج زندگی بچه هاش را به همسایه میدهد که ثواب کند یا انسانیتش را بجا آورد!!!؟ سوریه و لبنان و عراق و یمن و…… فراموش کنید به درد بی درمان بچه ها و ناموس خودتان باشید پدر و سرپرستان خانواده ایران بزرگ مگرنه اینکه خودرا خدمتگزار مردم و مستخدم مردم و امانتدار آنها مینامید پس همان باشید اگر ثروت شخصی دارید آزادید به هر ننه قمری میخوایید بدهید تازه اونم مالیات و هزار کوفت و زهرمار دیگه دارد. حرف حساب جواب ندارد مگر دیکتاتورها و مستبدین! یادمه یکی دوتا از آقایان فرمودند پهلوی هم میتوانست ایران را آباد کند ما برای آبادانی ایران نیامده ایم ما برای اسلام آمده ایم!!!!!!!!!؟ مگر زمان پهلوی و گذشته تراز آن مردم دین نداشتند یا محرم و عزاداری ممنوع بوده یا مبلغین دین اجازه فعالیت نداشتند!؟ البته قدرت و ثروت نداشتند! مگر نه اینکه خمینی انقلاب مستضعفان کرد پس یک آخوند و حکومتی در یک محله فقیر نشانمان بدهید فقط یکی!!!!!؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید