کد خبر:25760
پ

شوخی اشرف با هواداران پرسپولیس: ما حداقل یک پنالتی از دربی طلبکاریم!

در حالی که هیچ یک از کارشناسان داوری صحنه حرکت سید جلال حسینی و سیاوش یزدانی در شلوغی محوطه جریمه را خطای پنالتی تشخیص نداده اند، برخی مسئولین باشگاه پرسپولیس برای تلطیف فضای به وجود آمده بابت اشتباه بزرگ داور در عدم اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه 3، در ساعات گذشته بارها فیلم […]

در حالی که هیچ یک از کارشناسان داوری صحنه حرکت سید جلال حسینی و سیاوش یزدانی در شلوغی محوطه جریمه را خطای پنالتی تشخیص نداده اند، برخی مسئولین باشگاه پرسپولیس برای تلطیف فضای به وجود آمده بابت اشتباه بزرگ داور در عدم اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه 3، در ساعات گذشته بارها فیلم بازی را بازنگری کرده تا بلکه صحنه ای ولو مشکوک به پنالتی در آن پیدا کرده و آن را در بوق و کرنا کنند و امروز به واقع باید گفت علیرضا اشرف با مخاطبین خود شوخی کرده است چرا که اگر بنا بر این بود چنین صحنه هایی در ضربات ایستگاهی و کرنرها خطای پنالتی گرفته شود، در هر بازی داوران می بایست 3 تا 4 پنالتی اعلام می کردند کما اینکه در بازی معروفی که پرسپولیس با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید، صحنه واضحتر از صحنه مورد اشاره علیرضا اشرف به وجود آمد که اگر داور آن صحنه را پنالتی تشخیص می داد و توپ به گل تبدیل می شد نتیجه بازی 2-2 شده بود اما معمولاً داوران این صحنه ها را در محوطه جریمه پنالتی تشخیص نمی دهند. همانطور که از کنار جلو آمدن دروازه بان ها در زدن ضربات پنالتی یا ورود بازیکنان به داخل محوطه قبل از ضربه پنالتی به سادگی می گذرند.

دربی که تمام شد جناب اشرف اما حداقل عکس با کیفیت تری پیدا می کردید تا هوادارانتان واضح تر با محل وقوع جرم آشنا شوند! اگر دنباله رو  نظرات فنی کارشناسی (!) معاون سابق پرسپولیس (ح.ق) و نظر کارشناسان داوری برایتان مهم نیستند، این بحث جداست اما از شما که امروز در باشگاه پرسپولیس مسئولیت دارید انتظار می رود حداقل قبل از هر اظهار نظری نظر چند کارشناس داوری را مستند به ادعایتان کنید نه اینکه با یک تکه فیم که حتی در همان فیلم هم مشخص است خطایی رخ نداده، سعی در تغییر فضا و جو به سود تیم خود کنید. اگر همین صحنه ها در محوطه جریمه پرسپولیس رخ دهد،، راضی هستید داوران به سود حریف پنالتی بگیرند؟ یا در آن صورت زمین و زمان را به هم خواهید دوخت که این درگیری ها در محوطه جریمه طبیعی است؟

 

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص صحنه‌ای از دربی ۹۵ که پرسپولیسی‌ها مدعی هستند باید برای آنها پنالتی گرفته می‌شد، اظهار داشت: من این فیلم را دیدم. صحنه‌ای که بازیکنان استقلال در محوطه جریمه تیم‌شان مشغول یارگیری بودند نادری با حسینی حرکت کرد و حتی اقدام به هل دادن یکدیگر هم کردند. به چنین صحنه‌هایی چلنج بین دو بازیکن می‌گویند که کاملا طبیعی است. مهم این است که وقتی توپ ارسال شد هیچ خطایی صورت نگرفت و بازیکنان همدیگر را رها کرده بودن..

 

شوخی اشرف با هواداران پرسپولیس: ما حداقل یک پنالتی از دربی طلبکاریم!

کلیدواژه : دربی 95

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید