کد خبر:23888
پ

شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل الوحده (احتمالی)

بتاکاپ – تا ساعاتی دیگر پرسپولیس اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الوحده امارات برگزار خواهد کرد و بسیاری از علاقه مندان به این تیم به دنبال ترکیب این تیم در مصاف با تیم اماراتی هستند. با توجه به غیبت سعید آقایی و فرشاد فرجی و همچنین فیکس نبودن عیسی آل کثیر […]

بتاکاپ – تا ساعاتی دیگر پرسپولیس اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الوحده امارات برگزار خواهد کرد و بسیاری از علاقه مندان به این تیم به دنبال ترکیب این تیم در مصاف با تیم اماراتی هستند. با توجه به غیبت سعید آقایی و فرشاد فرجی و همچنین فیکس نبودن عیسی آل کثیر در بازیهای اخیر پرسپولیس، احتمالات زیادی برای ترکیب پرسپولیس مقابل الوحده وجود دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

 

برنامه بازیهای پرسپولیس در آسیا 2021

 

شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل الوحده (احتمالی)

در درون دروازه بدون تردید حامد لک ایفای نقش خواهد کرد.

دو مدافع مرکزی پرسپولیس در این دیدار را مثل بازیهای لیگ، سید جلال حسینی و کنعانی زادگان تشکیل خواهند داد.

در پست دفاع راست به نظر می رسد سیامک نعمتی انتخاب اول یحیی گل محمدی است.

در روزی که سعید آقایی غایب بزرگ اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفته، به نظر می رسد وحید امیری مناسب ترین فرد برای جانشینی او باشد. امیری در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا نیز در این پست برای پرسپولیس به میدان رفته بود.

کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک نیز جلوی مدافعین پرسپولیس بازی خواهند کرد.

سه هافبک جلوی پرسپولیس در این دیدار به احتمال بسیار زیاد، مهدی ترابی در وینگر چپ، احسان پهلوان در مرکز و امید عالیشاه در پست وینگر راست خواهند بود.

شهریار مغانلو نیز احتمالاً مثل بازیهای لیگ، مهاجم اول پرسپولیس در این بازی خواهد بود و با توجه به شرایط بازی شاید یکی از هافبک ها مثلا پهلوان کم شود و آل کثیر به خط حمله اضاه شود.

 

با توجه به اینکه اولین بازی هر تورنمنتی از نظر انگیزشی برای هر تیمی مهم است، به نظر می رسد کادر فنی پرسپولیس ریسک نخواهند کرد و با سیستم پایه 1-3-2-4 به میدان بروند چرا که خط حمله تیم حریف با حضور عمر خربین بسیار زهردار به نظر می رسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید