کد خبر:5962
پ

شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل الدحیل با نفرات جدید [احتمالی]

مسئولین تیم فوتبال پرسپولیس در حرکتی گازانبری و سریع توانستند در ظرف 24 ساعت با 4 بازیکن در فصل نقل و انتقالات به توافق برسند که این 4 بازیکن می توانند عصای دست یحیی در بازیهای آسیایی باشند. در ادامه توجه شما را به ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الدحیل با نفرات جدید جلب می نمائیم. […]

مسئولین تیم فوتبال پرسپولیس در حرکتی گازانبری و سریع توانستند در ظرف 24 ساعت با 4 بازیکن در فصل نقل و انتقالات به توافق برسند که این 4 بازیکن می توانند عصای دست یحیی در بازیهای آسیایی باشند. در ادامه توجه شما را به ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الدحیل با نفرات جدید جلب می نمائیم.

 

فوری | علی علیپور از پرسپولیس جدا شد

 

زمان و مکان بازی بعدی پرسپولیس + روزشمار تاریخ و ساعت

 

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الدحیل با نفرات جدید

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الدحیل با نفرات جدید

با جدایی قطعی مهدی ترابی و پیوستن این بازیکنبه العربی قطر، به نظر می رسد وعده مدیران پرسپولیس برای نگه داشتن بشار رسن و علی علیپور نیز چندان عملیاتی نباشد چرا که آنها وعده داده بودند امروز شنبه، کار تمدید قرارداد این دو بازیکن کهسودای رفتن در سر داشتند را تمام کنند که تا لحظه درج این خبر این اتفاق رخ نداده است؛ به نظر می رسد با فرض خروج این دو بازیکن از ترکیب پرسپولیس، یحیی کار سختی برای بازی مقابل الدحیل پیش رو داشته باشد اما با حضور 4 بازیکن جدید او نا امید نیست.

 

در خط دروازه پس از نمایش فوق العاده ضعیف رادوشویچ در درون دروازه پرسپولیس بعد از رفتن بیرانوند، به احتمال بسیار زیاد حامد لک با قد و قامت بلندتر خود نسبت به رادو به شماره 1 پرسپولیس در بازی مقابل الدحیل تبدیل خواهد شد.

 

در خط دفاعی نیز به احتمال بسیار زیاد یحیی از اتفاقات بازی با گل گهر و استقلال درس گرفته و هرگز ریسک مجدد بازی دادن به سید جلال مسن و کند  را به جان نمی خرد و با شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان در مرکز دفاعی و شیری و  سعید آقایی در دفاع راست و چپ، کار را مقابل الدحیل آغاز خواهد کرد.

در میانه میدان نیز یحیی در دربی متوجه شد که حضور کمال کامیابی نیا چه نعمت بزرگی برای تیمش است و بدون شک زوج نوراللهی و کامیابی نیا مجدد تشکیل خواهد شد و جلوی آنها به احتمال بسیار زیاد، امید عالیشاه و سیامک نعمتی بازی خواهند کرد و در نوک خط حمله نیز عیسی آل کثیر و وحید امیری به کار گرفته خواهند شد تا سیستم 2-4-4 گل محمدی با خروج برخی ستاره های تیمش اینگونه شکل بگیرد.

 

شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل الدحیل با نفرات جدید [احتمالی]

ترکیب پرسپولیس مقابل الدحیل

غیبت ادمیلسون و ماریو مانژوکیچ بدون شک خبر خوشی برای کادر فنی پرسپولیس است که حاکی از کاهش قدرت هجومی تیم قطری است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ارتش سرخ 5 سپتامبر 2020 / 12:23 ب.ظ

    علیپور گفته 8 میلیارد برای یک فصل + 2 میلیارد اپشن و با جواب منفی باشگاه مواجه شد و رسماً رفتنیه . طبیعیه وقتی اونور بهش 400 هزار دلار میدن مگه دیوانه س با 2-3 میلیارد بمونه؟

  • حمید 5 سپتامبر 2020 / 11:58 ق.ظ

    احتمالا علیپور و کثیر فوروارد و امیری و نعمتی وینگر بیشتره. و با توجه به افت امید عالیشاه طی این سال و سال گذشته که حتی میخواست تیم رو ترک کنه ، احتمالا در ترکیب نخواهد بود!!! حتی اگر احسان پهلوان بازی کنه!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید