کد خبر:8234
پ

شماتیک ترکیب احتمال پرسپولیس مقابل پاختاکور بدون سیامک نعمتی

بازی تیم فوتبال پرسپولیس امشب مقابل پاختاکور از اهمین زیادی برخوردار است چرا که در صورت پیروزی سرخ پوشان در این دیدار سخت و حساس، راه فینالیست شدن و قهرمانی آنها هموارتر از دوره های قبل به نظر می رسد. نکته منفی و تاریک این بازی برای پرسپولیس غیبت سیامک نعمتی در پست دفاع راست […]

بازی تیم فوتبال پرسپولیس امشب مقابل پاختاکور از اهمین زیادی برخوردار است چرا که در صورت پیروزی سرخ پوشان در این دیدار سخت و حساس، راه فینالیست شدن و قهرمانی آنها هموارتر از دوره های قبل به نظر می رسد. نکته منفی و تاریک این بازی برای پرسپولیس غیبت سیامک نعمتی در پست دفاع راست است که با توجه به بدون جانشین بودن این بازیکن، ترکیب اولیه پرسپولیس را با تغییراتی رو به رو خواهد کرد.

 

آنالیز نقاط ضعف و قوت پاختاکور

 

شماتیک ترکیب احتمال پرسپولیس مقابل پاختاکور بدون سیامک نعمتی

شماتیک ترکیب احتمال پرسپولیس مقابل پاختاکور بدون سیامک نعمتی

با توجه به قرنطینه مهدی شیری، او از لحاظ بدنی از سایر بازیکنان عقب است و اگرچه قادر است در این بازی برای سرخ پوشان به میدان برود اما بازی کردن او در این دیدار سنگین یک ریسک بزرگ برای یحیی و خود این بازیکن به حساب می آید اما به نظر می رسد برای جلوگیری از ناهمگونی سایر پست ها، یحیی چاره ای جز بازی دادن به این بازیکن از ابتدای بازی ندارد و اگر در خلال بازی متوجه شود او قادر به تحمل فشار ازبکستانی ها نیست احتمالاً مثل دربی، در جریان بازی شاهد تغییراتی در بین نفرات پرسپولیس خواهیم بود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید