کد خبر:24645
پ

شماتیک ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی عربستان

بتاکاپ – با توجه به مصدومیت شیخ دیاباته و محمد نادری به نظر می رسد تغییراتی در ترکیب اولیه استقلال مقابل الاهلی عربستان شاهد باشیم که در ادامه توجه شما را به شماتیک احتمالی ترکیب استقلال مقابل الاهلی جلب می نمائیم.   شماتیک ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی عربستان   البته این احتمال نیز وجود […]

بتاکاپ – با توجه به مصدومیت شیخ دیاباته و محمد نادری به نظر می رسد تغییراتی در ترکیب اولیه استقلال مقابل الاهلی عربستان شاهد باشیم که در ادامه توجه شما را به شماتیک احتمالی ترکیب استقلال مقابل الاهلی جلب می نمائیم.

 

شماتیک ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی عربستان

شماتیک ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی عربستان

 

البته این احتمال نیز وجود دارد که مهدی پور و ریگی جلوی مداففعین بازی کرده و وریا غوری و اسماعیلی در کارهای تهاجمی تیم بیشتر شرکت کنند و از بابک مرادی در نیمه دوم استفاده شود.

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • حمید 27 آوریل 2021 / 6:59 ب.ظ

    در طی سالهای اخیر بیشترین آمار سیو دروازه بان، غالبا مربوط به دروازه بانان استقلال بوده! این نشون میده که مشکل دفاع استقلال از سیستم دفاعی این تیم هست! استقلال تیمی تهاجمی هست که به دلیل تهاجمی بودن، با دفاع باز بازی میکنه! برای چنین شرایطی خیلی خیلی بهتر هست که با 3 دفاع مرکزی متمرکز و ثابت بازی کنه (همانند دوران استراماچونی اما با استراتژی متفاوت تر) (استفاده از ترکیب خطی مرادمند-یزدانی-غلامی)! (نیازی نیست این 3 نفر از هم باز بشن و بخوان کناره هارو پوشش بدن)! جلوی این 3 نفر باید 2 تا هافبک جنگنده وجود داشته باشه (رضاوند-ریگی)! ریگی باید کاملا جلوی مدافعین بجنگه! رضاوند بعنوان بازیکن آزاد باید بتونه یک خط جلو بره و برگرده! اما ریگی و 3مدافع مرکزی باید کاملا نگهبان محوطه جریمه باقی بمونن! (باز شدن و فاصله گرفتن ممنوع)!
    جلوتر از این نفرات، حالا نوبت به خط بازیسازی میرسه! جاییکه باید از (ووریا-اسماعیلی-میلیچ) استفاده بشه! چونکه عقب تیم کاملا سازماندهی شده هست، تمرکز این 3نفر غالبا تهاجمی هست! اما یک نکته اساسی اینکه، رفت و برگشت این 3نفر باید الزاما روی یک خط باشه! باهم جلو و باهم عقب! (وظیفه پوشش کناره ها کاملا با زوج های ووریا-رضاوند و/یا اسماعیلی-میلیچ هست)
    در نوک حمله زوج (قایدی-شیخ) کاملا عالیه! درون دروازه فعلا رشید خوب بوده و نیازی به تغییر نیست! بطور کلی استقلال باید 3232 متمرکز بازی کنه…
    مشکل دیگر استقلال عدم حمایت بازیکنان از همدیگه است! در واقع طبق اصول فوتبال، هر بازیکن صاحب توپ باید حداقل 2 یا 3 بازیکن پشتیبان و نزدیک به خودش داشته باشه! و مشکل دیگر استقلال فاصله زیاد بین خطوط و نفرات هست!بازیکنان عقب زمین و بازیساز خیلی باز و با فاصله بازی میکنن! در حالیکه باید کاملا دردسترس باشن!
    اگر تاکتیک تیمی استقلال این موارد رو رعایت کنه، هم مالک توپ خواهد بود (که در نتیجه دروازه خودش در امان خواهد بود) و هم میتونه به راحتی گل بزنه و پیروز بشه! امیدوارم آنالیزور و رابطین استقلال این موارد رو به کادر فنی تیم انتقال بدن!
    با آرزوی موفقیت برای تیم محبوبم استقلال
    ادمین محترم لطفا نشر دهید… متاسفانه وبلاگ نامعتبر (ورزش 3) که طرفدار تیم حکومتی پیروزی هست این نظر کارشناسی رو چاپ نکرد. امیدوارم با حمایت شما بتونیم به تیم پرافتخار و با اصالت استقلال کمک کنیم.

  • ابی 27 آوریل 2021 / 1:56 ب.ظ

    همین ترکیب عالیه فقط امیدوارم مجیدی به مرادی بازی بده مرادی خیلی بازیکن جنگنده و خوبیه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید