کد خبر:36221
پ

شعار حیا کن رها کن هواداران پرسپولیس برای یحیی گل محمدی

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته با ارائه یک نمایش ضعیف در ورزشگاه آزادی مقابل آلومینیوم اراک تن به شکست 3 بر 2 داد تا چهارمین جام این فصل هم برای این تیم و هوادارانش از دست رفته باشد. همین مسئله باعث خشم شدید هواداران پرسپولیس از عملکرد کادر فنی این تیم شد و در نهایت […]

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته با ارائه یک نمایش ضعیف در ورزشگاه آزادی مقابل آلومینیوم اراک تن به شکست 3 بر 2 داد تا چهارمین جام این فصل هم برای این تیم و هوادارانش از دست رفته باشد. همین مسئله باعث خشم شدید هواداران پرسپولیس از عملکرد کادر فنی این تیم شد و در نهایت منجر به تنش و درگیری روی سکوهای ورزشگاه آزادی و سر دادن شعارهایی علیه سرمربی پرسپولیس شد.

 

شعار حیا کن رها کن هواداران پرسپولیس برای یحیی گل محمدی

بسیاری از هواداران پرسپولیس معتقدند پرسپولیس مدتهاست از شرایط آرمانی دور شده و این مسئله را مستقیماً متوجه کادر فنی گران قیمت این تیم می دانند که نتوانسته جایگزینان خوبی برای بازیکنان جداشده پرسپولیس جذب کند. وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تاجیک جوان و بحث برانگیز در نقل و انتقالات بودند که از ابتدای حضورشان در پرسپولیس با انتقادات زیادی از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شدند و شب گذشته نیز مشخص شد حق با انها بوده و هنانوف و صفروف حتی شایستگی حضور در فوتبال دسته 2 ایران را نیز ندارند چرا که اصولاً فوتبال تاجیکستان در رده دوم و حتی سوم آسیا محسوب می شود و جذب ملی پوش جوان از این کشور کار عجیبی بود که گل محمدی انجام داد.

گل محمدی که پس از هر ناکامی با استعفاهای خود حواشی زیادی را حول تیم پرسپولیس به وجود آورده بود اینبار با شعار جدی هواداران پرسپولیس برای ترک پرسپولیس مواجه شد و از چندی پیش نیز زمزمه اخراج وی به گوش می رسید. اما تمدید قرارداد او با باشگاه که همین چندی پیش انجام گرفت کار را برای مدیران پرسپولیس سخت کرده و آنها نمی توانند به سادگی یحیی و کادر پرسپولیس را کنار بگذارند چرا که می بایست رقم سنگینی را بابت این اتفاق بپردازند مگر اینکه خود سرمربی پرسپولیس اینبار با یک استعفای واقعی، هم به حیثیت حرفه ای خود کمک کند و هم دست مدیران باشگاه را برای انتخاب جایگزین باز بگذارد چرا که عملاً لیگ و جام حذفی و به تبع آن سوپرجام از کف پرسپولیس رفته و پیشتر نیز حضور در لیگ قهرمانان آسیا منتفی شده بود تا تیمی که در 5 سال گذشته در دولت حسن روحانی، انواع و اقسام کاپ های قهرمانی را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد، احتمالاً فصل را بدون جام به پایان برساند و این مسئله برای هواداران پرسپولیس بسیار سنگین و سخت محسوب می شود.

 

آنها معتقدند برخی بازیکنان فعلی پرسپولیس از طریق کانالهای دلالی وارد این تیم شده اند و هرگز در حد و اندازه های پوشیدن پیراهن تیم پرسپولیس نبوده و نیستند و همین مسئله فشار را بر روی بازیکن و سرمربی افزایش داده است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید