کد خبر:2252
پ

شرایط قرار گرفتن اپلیکشن در کافه بازار [آموزش تصویری]

اگر شما هم یک اپلیکیشن آماده به اجرا دارید، بهتر است آن را در مارکت های اندرویدی قرار دهید. همان طور که مشخص است، ساخت یک اپلیکیشن تنها نصف کاری است که انجام داده اید؛ نصف دیگر آن معرفی اپلیکیشن به مارکت های ایران و سراسر دنیا است. مارکت های بسیاری برای قرار دادن اپلیکیشن […]

اگر شما هم یک اپلیکیشن آماده به اجرا دارید، بهتر است آن را در مارکت های اندرویدی قرار دهید. همان طور که مشخص است، ساخت یک اپلیکیشن تنها نصف کاری است که انجام داده اید؛ نصف دیگر آن معرفی اپلیکیشن به مارکت های ایران و سراسر دنیا است. مارکت های بسیاری برای قرار دادن اپلیکیشن اندرویدی شما وجود دارد، که از آن ها برای معرفی و عرضه اپلیکیشن خود می توانید استفاده کنید. اما باید در نظر داشته باشید، قبل از استفاده از هر مارکتی باید شرایط و قوانین ثبت اپلیکیشن خود در یک مارکت را به خوبی مطالعه کرده باشید و بعد دست به تولید یک اپلیکیشن زده باشید.

در این مطلب ما به شما شرایط قرار گرفتن اپلیکشن در کافه بازار را به طور کامل و تصویری شرح خواهیم داد.

 

آموزش تصویری شرایط قرار گرفتن اپلیکشن در کافه بازار

 

شرایط قرار گرفتن اپلیکشن در کافه بازار

 

آموزش نحوه ساخت حساب کاربری در بازار

در این بخش شما را با نحوه ورود در یکی از معروف ترین مارکت های ایران،” بازار” آشنا خواهیم کرد. برای ورود به اپلیکیشن بازار مراحل زیرا را دنبال کنید:

1. در گام نخست برای ثبت نام در اپلیکیشن بازار وارد لینک سایت کافه بازار شوید.

 

شرایط قرار گرفتن اپلیکشن در کافه بازار

 

2. در صفحه باز شده، پست الکترونیک (ایمیل) و رمز عبور مورد نظر خود را وارد کنید، در کادر سوم رمز مورد نظر را دوباره تکرار کنید. دو تیک غیر فعال مشاهده می کنید، هر دو تیک اشتراک در خبرنامه بازار و موافقت با شرایط مارکت بازار را فعال کنید. سپس روی گزینه سبز رنگ ثبت نام کلیک کنید.(برای داشتن اطلاعات بیشتر می توانید بر روی گزینه های شرایط استفاده از خدمات و حریم شخصی کلیک کنید، آنها را مطالعه کنید.)

تصویر زیرا مشاهده کنید، شما هم باید به همین صورت کادرها را پر کنید.

 

 

3. پس از انجام مراحل ثبت نام، حساب کاربری شما در کافه بازار ثبت می شود و یک ایمیل تائید برای شما ارسال می گردد.

 

 

4. بعد از وارد شدن به ایمیل خود، روی لینک تائید اعتبار که از کافه بازار ارسال شده کلیک کنید.

 

5. بعد از تایید کد ارسالی در صفحه باز شده روی گزینه “وارد شوید” کلیک کنید تا بتوانید وارد حساب کاربری خود در کافه بازار شوید.

 

 

با انجام مراحل بالا، شما یک حساب کاربری در کافه بازار دارید، اما برای ثبت اپلیکیشن خود باید به عنوان توسعه دهنده در سایت بازار ثبت نام کنید.

 

آموزش نحوه ثبت اپلیکیشن در بازار

در این بخش شما را با نحوه ثبت نام در یکی از معروف ترین مارکت های ایران،” بازار” آشنا خواهیم کرد. برای ثبت نام به اپلیکیشن بازار مراحل زیرا را دنبال کنید:

1. در قسمت پایین صفحه، روی گزینه ی” توسعه دهندگان” (کادر قرمز رنگ) کلیک کنید.

 

شرایط قرار گرفتن اپلیکشن در کافه بازار

 

2. در صفحه ی باز شده، یکسری توضیحات در مورد فروش برنامه ها و کسب درآمد را مشاهده می کنید. شما باید روی گزینه ی “ثبت نام” کلیک کنید.

 

 

3. بعد از انجام مرحله ی قبل، وارد صفحه ی قرارداد توسعه‌دهندگان شوید که قراردادی بین شما و کافه بازار را تنظیم می کنید. در گام نخست، به طور دقیق شرایط و ضوابط قرارداد را مطالعه کنید. سپس بر روی گزینه “با شرایط کافه بازار موافقم” در آخر صفحه کلیک کنید.

 

 

4. در این مرحله شما به صفحه ی قرارداد همکاری خود و کافه بازار وارد می شوید. همان طور که می دانید اگر شما به صورت شخصی کار می کنید، قسمت شخص حقیقی اما اگر به صورت شرکتی مشغول به فعالیت هستید قسمت شخص حقوقی را تکمیل کنید.

 

 

5. برای تکمیل کردن فرم در ابتدا نام کامل خود را به صورت فارسی و انگلیسی وارد کنید. کد ملی خود را  وارد کرده و تصویر کارت ملی (باید نام و نام خانوادگی که اینجا وارد میکنید با تصویر کارت ملی آپلود شده مطابقت داشته باشد) را آپلود کنید. شماره تماس، کدپستی و آدرس دقیق خود را وارد کرده و سپس روی گزینه ی ذخیره کلیک کنید.

 

 

6. در این بخش از مراحل شما باید “پروفایل عمومی” را تکمیل کنید. قابل ذکر است، مواردی که در اینجا وارد می کنید کاربران کافه بازار، مشاهده می کنند. در این بخش می توانید نام فارسی شرکت خود را وارد کنید تا کاربران بدانند که این اپلیکیشن از طرف چه شرکتی هست. در پایان روی گزینه ذخیره و ادامه کلیک کنید.

 

 

7. برای ورود به پنل لازم است تا کد تأییدی که برای شما ارسال شده را در کادر مربوطه وارد کنید. در همین راستا شماره خود را در این قسمت وارد کنید و گزینه ارسال را بزنید.

 

 

پس از ارسال، کدی از طرف کافه بازار برای شما ارسال می شود. این کد را وارد کرده و تایید کنید.

 

8. در این بخش بر روی ورود به پنل توسعه دهندگان کلیک کنید.

 

 

9. برای انتشار برنامه لازم است هزینهٔ عضویت سالانه را بپردازید. به این منظور روی گزینه اینجا کلیلک کنید تا وارد صفحه پرداخت شوید. هزینه عضویت سالانه در سایت بازار 40 هزار تومان است که از طریق درگاه پرداخت اینترنتی می توانید این مبلغ را واریز کنید.

 

 

10. پس از انتخاب گزینه پرداخت، وارد صفحه درگاه پرداخت اینترنتی خواهید شد. اطلاعات حساب خود را وارد کرده و روی گزینه پرداخت کلیک کنید. پس از پرداخت وارد صفحه ای می شوید که به شما می گوید که پرداخت با موفقیت انجام شده است. بر روی گزینه توسعه دهنده در پایین صفحه کلیک کنید تا وارد صفحه کاربری خود شوید.

 

 

11. برای انتشار اپلیکیشن خود روی گزینه “برنامه جدید ” کلیک کنید.

 

 

12. در مرحله بعد دسته بندی که اپلیکیشن شما جزو آن دسته قرار می گیرد را انتخاب کنید ( صاحبان اپلیکیشن فروشگاهی، دسته بندی خرید را انتخاب کنید ) و سپس اپلیکیشن خود را در پایین این قسمت آپلود کنید، منتظر بمانید تا فایل آپلود شود.

 

 

13. برای انتشار اپلیکیشن لازم است تا یک سری اطلاعات و توضیحات درباره اپلیکیشن خود را وارد کنید. برای این کار روی نام اپلیکیشن در قسمت برنامه ها کلیلک کنید و اطلاعات خود را وراد کنید. پس از اتمام اطلاعات تیک انتشار خودکار به محض تایید را انتخاب کرده و بعد روی گزینه درخواست انتشار برنامه کلیک کنید.

 

 

با انجام کلیه ی مراحل بالا، برنامه شما بعد از بررسی نهایی در کافه بازار منتشر خواهد شد.

 

آیا از مطلب روش اضافه شدن اپلیکیشن به کافه بازار راضی بودید؟ اگر به هر مشکلی در هر مرحله از ورود اپلیکیشن به کافه بازار برخورد کردید، آن را با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

 

کلیدواژه : اپلیکیشن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید