کد خبر:9712
پ

شجاع خلیل زاده یک طرفه با پرسپولیس فسخ کرد

بلافاصله پس از پایان بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با استفاده از ماده 14 قانون که به هر بازیکن یا مربی اجازه می دهد در صورتی که دو ماه مطالباتش را دریافت نکند، با حمایت فیفا یک طرفه از قرارداد با باشگاه یا فدراسیون بیرون بیاید، خواهان فسخ یک طرفه قراردادش با باشگاه […]

بلافاصله پس از پایان بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با استفاده از ماده 14 قانون که به هر بازیکن یا مربی اجازه می دهد در صورتی که دو ماه مطالباتش را دریافت نکند، با حمایت فیفا یک طرفه از قرارداد با باشگاه یا فدراسیون بیرون بیاید، خواهان فسخ یک طرفه قراردادش با باشگاه پرسپولیس شد.

 

شجاع خلیل زاده یک طرفه با پرسپولیس فسخ کرد

شجاع خلیل زاده یک طرفه با پرسپولیس فسخ کرد

شجاع خلیل زاده پیش تر نامه ای هم به باشگاه نوشت و رسما اعلام کرد اگر تا 10 روز دیگر نسبت به پرداخت حق و حقوقش اقدام نشود، یک طرفه قرارداد خود را فسخ می کند. او بلافاصله پس از بازگشت به تهران به سازمان لیگ رفت و برای فسخ یک طرفه قراردادش اقدامات اولیه را انجام داد. حالا آن ده روز مهلت تمام شده و شجاع خلیل زاده یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرده است.

سازمان لیگ تمام نامه های مربوط به این فسخ یک طرفه را به باشگاه پرسپولیس ارائه کرده و باشگاه در جریان اقدام شجاع قرار دارد. با این وجود، باشگاه امیدوار است بعد از بازگشت خلیل زاده از اردوی تیم ملی، او را مجاب به ماندن در پرسپولیس کند. این در حالی است که منابع آگاه از توافق قطعی شجاع خلیل زاده با یک باشگاه قطری خبر می دهند. شنیده می شود مقصد بعدی شجاع خلیل زاده ام صلال است که اگر این شایعه صحت داشته باشد، او با روزبه چشمی هم بازی می شود.

شجاع خلیل زاده به ادعای پرسپولیسی‌ها 100 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده است اما این قرارداد آپشن هایی داشته که حکم مفاد قرارداد را دارد و بازیکن حتی در صورت نگرفتن آپشن هم می تواند به فسخ یک طرفه اقدام کند.

گفته می شود او در آخرین پیامش برای باشگاه پرسپولیس مدعی شده در صورت پرداخت آپشن قراردادشف حاضر است به پرسپولیس بازگردد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید