کد خبر:10727
پ

شجاع خلیل زاده به سبک برانکو پرسپولیس را دور زد + سند

با افشاگری کریم باقری علیه شجاع خلیل زاده که مدعی شد او از مدتها قبل با الریانی ها توافق کرده بود به نظر می رسد شاگرد برانکو ایوانکویچ به تبعیت از استادش توانست پرسپولیس را دور بزند و قراردادش را به طور یک طرفه فسخ کند و به تیم دیگری بپیوندد.   شجاع خلیل زاده […]

با افشاگری کریم باقری علیه شجاع خلیل زاده که مدعی شد او از مدتها قبل با الریانی ها توافق کرده بود به نظر می رسد شاگرد برانکو ایوانکویچ به تبعیت از استادش توانست پرسپولیس را دور بزند و قراردادش را به طور یک طرفه فسخ کند و به تیم دیگری بپیوندد.

 

شجاع خلیل زاده به سبک برانکو پرسپولیس را دور زد + سند

شجاع خلیل زاده به سبک برانکو پرسپولیس را دور زد + سند

 

علی رغم تمام جوسازی های برخی رسانه ها و کانالهای نزدیک به پرسپولیس در خصوص علت جدایی برانکو از پرسپولیس اما خود برانکو در مصاحبه هایش به طور علنی اعلام کرد که از چند ماه قبل با الاهلی کانکت بوده و قصد خروج از پرسپولیس را داشته است. برخی رسانه ها همواره در تلاش بوده و هستند تا ایرج عرب یا وزارت ورزش را در جدایی برانکو مقصر بدانند اما نکته اینجاست که به گواه اسناد موجود، او سه ماه قبل از پایان فصل مذکور اسباب منزلش را به طور کامل جمع کرده بود و در هتل اقامت داشت و در این بین حتی مذاکرات مخفیانه ای هم با تراکتور انجام داده بود اما در نهایت پیشنهاد الاهلی را که از لحاظ مالی برایش به صرفه تر بود را پذیرفته بود و مثل خلیل زاده صبر کرد تا بدقولی مدیران پرسپولیس در پرداختی هایش، راه فسخ قرارداد را برایش باز کند و پس از اینکه این اتفاق افتاد، پایش را در یک کفش کرد که می خواهد برود و کار به جایی کشید که سفیر ایران در کرواسی نیز مدعی شد سه بار شخصاً با برانکو صحبت کرده است و به او اعلام شده کل پولش آماده است اما او به واسطه اینکه از قبل با الاهلی توافق کرده بود، خواهان فسخ قرارداد و پیوستن به الاهلی بود. در واقع او با این حرکتش نه تنها مطالبات معوق خود را از پرسپولیس گرفت بلکه دستمزد یکسالی هم که در پرسپولیس مربیگری نکرد را هم گرفت و در عین حال دلارهای عربی را هم به جیب زد و در نهایت پس از 5 هفته از کارش در عربستان هم برکنار شد و بار دیگر توانست بدون مربیگری کردن، کل مبلغ قرارداد را از مسئولین الاهلی بگیرد و در نهایت به تیم ملی نه چندان مطرح عمان بپیوندد.

 

 

شجاع خلیل زاده نیز با تبعیت از استاد خود منتظر ماند تا شرایط فسخ یک طرفه قراردادش مهیا شود و سپس از پیشنهاد الریان پرده برداری کند چرا که او نیز به خوبی می دانست اگر مسئولین باشگاه از پیشنهاد الریان با خبر شوند، تحت فشار هواداران، به هر ترتیبی پول او را فراهم می کنند و مانع از فسخ قراردادش می شوند اما شجاع که به طور مخفیانه از دو ماه قبل و در کوران رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با الریان توافق کرده بود، منتظر فرصت موعود ماند و در اواسط مهرماه با حضور در فدراسیون فوتبال به طور یک طرفه فسخ کرد.

 

پی نوشت: وجه تشابه حرکت شجاع خلیل زاده با برانکو نیز اینکه در نهایت برانکو توانست به کمک دوستان رسانه ای خود به عنوان قهرمان لقب بگیرد و علی رغم اینکه یک ریال به پرسپولیس تخفیف نداد و موجب محرومیت نقل و انتقالاتی تیم شد اما او قهرمان قصه شد و وزارت ورزش به عنوان badman معرفی شد و در حال حاضر نیز هواداران پرسپولیس فراموش خواهند کرد که شجاع خلیل زاده با پیشنهاد خارج از عرف 120 میلیارد تومانی چه هدفی را دنبال می کرد و چطور دست کادر فنی را در آستانه فینال آسیایی خالی کرد و همان عوامل رسانه ای با تمام قدرت سعی در تخریب رسول پناه و مقصر جلوه دادنش در موضوعات و حواشی این روزهای پرسپولیس دارند و در نهایت شجاع به قهرمان قصه تبدیل می شود و رسول پناهی که قصد مبارزه با بازیکن سالاری داشت، از کار برکنار می شود.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بنده 23 اکتبر 2020 / 11:41 ق.ظ

    به نام خدا. سلام. این موارد داخل هر تیمی قابل رخداد است حال فقط اینکه چگونه به آن نگاه کنیم. در بحث آقای برانکو ی تصمیم کاملا شخصی بود از این نظر که وقتی تیمش قهرمانی های متوالی را بدست آورده بود مدیرعامل را می خواست که بیشتر پیگیر کارهای تیم باشد که در آن تاریخ از آقای عرب این پالس را دریافت نکرد. اگر به رفتن بود آخر فصل که شروع پنجره دوم پرسپولیس بود راحت بدون داشتن قرارداد می رفت . آقای خلیل زاده هم توی این مقطع تصمیم به رفتن گرفت که قطعا اگر مشاوره اشتباه گرفته باشد آینده هواداری خود را از دست می دهد. فقط هواداری چون پول کشورهای حاشیه خلیج فارس برای بازیکنان بیشتر است . البته این را هم اضافه کنم که گاها تصمیمات افراد در لحظه است حالا چقدر مثمر ثمر باشد متوجه خود فرد است. مثال مهدی بن عطیه مدافع تیم هایی مثل بایرن مونیخ و یوونتوس بود به ادحیل پیوست.

    • لوپز 23 اکتبر 2020 / 11:51 ق.ظ

      بله توی هر تیمی اتفاق میفته ولی چطوری تو افکار عمومی جلوه داده بشه مهمه . جوری رفتن برانکو رو جلوه دادن انگار این دلش میخواست بمونه و وزارت ردش کرد بره . در حالی که برعکس بود و خودش میخواست بره و وزارت هم همه کار کرد برای موندنش و خودش نمیخواست بمونه. این قصه در مورد استراماچونی برعکس بود . اون بدبخت خودش میخواست بمونه اما وزارت میخواست بره به طوری که حتی به وزیر ورزش اعلام شد یه شخص متمول کل پول استرا رو تو ایتالیا میده قبول نکرد و با وضع قانون منع حضور خارجیا، رسماً بازگشت استرا رو منتفی کرد. چقد صحنه سازی و مذاکره خیالی کردن سر موضوع استراماچونی برای فریب هوادار که بعداً افشا شد اصلا مذاکره ای در کار نبوده و همه ش الکی بوده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید