کد خبر:10477
پ

شجاع خلیل زاده با فالکائو در الریان هم بازی می شود؟

تیم الریان قطر در تلاش است که در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات خط حمله و دفاعی خود را تقویت کند. الریان یکی از شانس های قهرمانی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به شمار می آید. این تیم قطری به دنبال تقویت خط دفاعی و خط حمله خود در یک هفته پایانی […]

تیم الریان قطر در تلاش است که در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات خط حمله و دفاعی خود را تقویت کند.

الریان یکی از شانس های قهرمانی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به شمار می آید. این تیم قطری به دنبال تقویت خط دفاعی و خط حمله خود در یک هفته پایانی نقل و انتقالات است.

الریان که تاباتا را از دست داد برای تقویت خط حمله خود رادامل فالکائو بازیکن کلمبیایی گالاتاسرای را مد نظر قرار داده است.

سایت fotosport ترکیه نوشت: فالکائو از بازیکنان کلیدی گالاتاسرای است اما مبلغ پیشنهادی الریان بسیار بالا است و همین باعث شده است تا باشگاه گالا وسوسه شود و احتمال انتقال این بازیکن بالا است.

استاد الدوحه نوشت هم نوشت: الریان برای تقویت خط دفاعی خود امیدوار است که شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس را جذب کند تا پرونده بازیکنان خارجی خود را ببندد.

 

پی نوشت: روز گذشته رسانه های قطری از امضای قرارداد قطعی شجاع با الریان خبر داده بودند اما مهدی رسول پناه از ماندگاری قطعی شجاع در پرسپولیس گفت و این در حالیست که هنوز هیچ کدام از این اطلاعرسانی ها به حقیقت نپیوسته چرا که شجاع نه در تمرینات الریان دیده می شود نه در تمرینات پرسپولیس که این موضوع نشان می دهد او هنوز تصمیم قطعی خود برای آینده ش را نگرفته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید