کد خبر:21312
پ

شباهت عجیب شکایت سوشا مکانی از پرسپولیس با موضوع النصر

صبح امروز وکیل سوشا مکانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی به طور کامل از جزئیات پرونده شکایت سوشا مکانی پرده برداشت که زوایای جدیدی از این ماجرا برای اهالی فوتبال روشن شد.   شباهت عجیب شکایت سوشا مکانی از پرسپولیس با موضوع النصر نکته جالب در صحبتهای وکیل سوشا اینکه به دلیل عدم ثبت […]

صبح امروز وکیل سوشا مکانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی به طور کامل از جزئیات پرونده شکایت سوشا مکانی پرده برداشت که زوایای جدیدی از این ماجرا برای اهالی فوتبال روشن شد.

 

شباهت عجیب شکایت سوشا مکانی از پرسپولیس با موضوع النصر

شباهت عجیب شکایت سوشا مکانی از پرسپولیس با موضوع النصر

نکته جالب در صحبتهای وکیل سوشا اینکه به دلیل عدم ثبت قرارداد سوشا مکانی به طور رسمی، تعهدنامه او مبنی بر مجوز به باشگاه برای کسر 50 درصد قراردادش کم لم یکن تلقی شده است و به واسطه اینکه محرومیت او پس از اتمام قراردادش با پرسپولیس اعمال شده، ادعای باشگاه پرسپولیس در استیناف رد شده است و این باشگاه می بایست نسبت به جبران ضرر و زیان و خسارت وارده به سوشا مکانی در این مدت نیز اقدام کند تا مبلغ پرداختی به او به طرز قابل ملاحظه ای به عدد 790 میلیون تومان افزایش یابد.

 

نکته مهم دیگری که در صحبتهای وکیل سوشا مکانی خودنمایی می کرد شباهت این ماجرا به شکایت النصر از پرسپولیس در موضوع بدهی برانکو بود. وکیل سوشا مدعی بود علی رغم ادعای ابراهیم شکوری که مدعیست از رای قطعی در این پرونده خبر نداشته اما امضای خود شکوری نیز پای صورتجلسه بوده و باشگاه پرسپولیس از آذرماه از محکومیت قطعی خود با خبر بوده و با علم به بدهکار بودن به سوشا مکانی اقدام به جذب چند بازیکن از جمله مهدی ترابی و شهریار مغانلو کرده است که قانون جلوی بازی کردن بازیکنان جدید این تیم را تا زمان تسویه حساب کامل با طلبکاران خواهد گرفت و اگر کمیته تعیین وضعیت نیز تخلف کرده و مجوز بازی به بازیکنان جدید پرسپولیس بدهد، آنگاه گزارش تخلف به AFC ارسال خواهد شد؛ البته با صحبتهای روز گذشته عزیزی خادم به نظر می رسد از صدور کارت بازی مهدی ترابی برای دیدار امروز پرسپولیس و صنعت نفت جلوگیری خواهد شد و اگر این بازیکن به هر طریقی تا قبل از تسویه باشگاه پرسپولیس با طلبکاران داخلی (6 نفر با مجموع حدود 3 میلیارد تومان) برای پرسپولیس به میدان برود، نتیجه بازی مذکور بر طبق آئین نامه 3 بر 0 به سود حریف خواهد بود.

 

وجه تشابه شکایت سوشا مکانی و النصر از پرسپولیس در این است که باشگاه پرسپولیس در موضوع برانکو نیز رای قطعی محکومیت از جانب فیفا را دریافت کرده بود و می دانسته باید ابتدا طلب برانکو را پرداخت کند اما به جای پرداخت طلب برانکو، به سراغ جذب 7 بازیکن جدید رفت و با توجه به اظهارات وکلای النصر در این پرونده که به CAS رفته، احتمال پیروی النصر در آن پرونده همچنان وجود دارد که ممکن است به تعلیق فدراسیون فوتبال ایران و محرومیت سنگین باشگاه پرسپولیس بیانجامد.

 

پی نوشت: پرسپولیس قبل از جذب بازیکنان جدید، حکم محرومیت قطعی خود در پرونده برانکو را دریافت کرد و در مهلت پرداخت 30 روزه این بازیکنان را جذب کرد.

 

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • حسام 6 مارس 2021 / 3:09 ب.ظ

    باز این هاتف قرص هاشو دیر خورد توهم زد.

  • سعید 6 مارس 2021 / 12:58 ب.ظ

    اینکه این مسئله رو دقیقا عین قضیه شکایت النصر بدونیم، احتراما اوج کم سوادی ست. در موضوع برانکو، فیفا حکم و به پرسپولیس ۲ ماه مهلت داد که طلب برانکو رو پرداخت و در غیر اینصورت پنجره اتوماتیک بسته میشه. پرداخت نشد، و بجاش مدیران وقت در اون بازه ۲ ماهه بازیکن جدید خریدن و ثبت کردن. مهلت دوماهه هم تموم شد، بر اساس رای فیفا پنجره بسته شد. (بعدش پرداخت به پرفسور انجام و پنجره باز شد.) درک این موضوع واقعاً سخته یا نویسنده ادا در میاره؟؟!!

    • amin 6 مارس 2021 / 1:21 ب.ظ

      نه دوست عزیز موضوع اطلاع از محکومیت قطعی هست . به پرسپولیس بعد از محکومیت قطعیش فرصت پرداخت داده شد و توی اون فرصت رفت بازیکن جدید خرید و بدهی رو نداد . الانم پرسپولیس بعد از علم به محکومیت قطعیش در ماجرای سوشا رفته بازیکن جدید خریده و بازم تصور کرده مثه سابق فدراسیون باهاش همکاری میکنه و کاریش ندارن ولی ایندفعه اوندفعه نیست و گیر کرده . دفعه قبل هم فدراسیون باهاتون همکاری کرد. مگه میشه یه نفر بدهکار باشه بعد به جای پرداخت بدهیش بره خرجای دیگه کنه ؟ میدونی مثه چی میمونه مثه اینکه یکی محکوم به پرداخت مهریه بشه بعد بره اموالشو به نام اراد دیگه کنه و خرجای متفرقه کنه بگه ندارم تا مهریه رو نده . قانون باهاش برخورد میکنه . دفعه پیش ماسمالی کردید اما اینبار نمیتونید

      • امیر 6 مارس 2021 / 1:44 ب.ظ

        نه شما خودت رو زدی به اون راه داداش من پرسپولیس رفت بازیکن خرید بعد تو آسیا بود که اومد پنجره پرسپولیس بسته شد ثانیا مسئولین کنفدراسیون آسیا اندازه شما اطلاعات نداره؟؟ شما بهتره بری پرونده بودروف رو چک کنی که چه جوری واستون ماسمالی کردن پنجره نقل وانتقلالی ایران بسته شده بود و فقط میشد بازیکنی خرید که آزاد باشه اونم به شرطی ازاد که تا یه هفته قبل از اتمام پنجره ایران باید فسخ کرده باشه اما بدروف قرار دادش رو 3 روز بعد از بسته شدن پنجره نقل وانتقالی ایران فسخ کرد یعنی 10 روز از مهلت گذشته بود همین بازیکن رفت غیر قانونی تو آسیا بازی کرد
        بله یه جوری ماسمالی کردن که صداش در نیومد

        • amin 6 مارس 2021 / 3:56 ب.ظ

          داداش پنحره رو وقتی میبندن که تیم محکوم، حکم رو اجرا نکنه . کلاً ظاهراً در جریان نیستی . الان موضوع اینه که پرسپولیس قبل از خریداش توی تابستون از محکومیت قطعیش خبر داشته و با علم به اون رفته بازیکن خریده . الانم محکومیت قطعی پرسپولیس اذر براش اومده ولی باز زرفتن بازیکن خریدن و چون پولو ندادن و قانونو اجرا نکردن پمجره داخلیشون بسته میشه . خیلی سخت نیست فهمیدنش

  • ایران 6 مارس 2021 / 12:51 ب.ظ

    آقای هاتف نظی شیشتقلالی متوهم فرافکن خدا توهمات و عقده ها و سوزشهایت را شفا دهد

  • استراماچونی 6 مارس 2021 / 12:02 ب.ظ

    پرسپولیس نسیه تیم می بنده. استقلال هم. هر ذوشونو باید محروم کرد. بدون پارتی بازی. اگر نسیه نمی بست من الان دومین فصلی بود که در استقلال بودم و قهرمانتون میکردم (شوخی)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید