کد خبر:7210
پ

شباهت سبک بازی عیسی آل کثیر به مهاجم معروف برزیل

عیسی آل‌کثیر، مهاجم جدید پرسپولیس در دو بازی اخیر این تیم مقابل التعاون عربستان برای سرخپوشان به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت و عملکرد خوبی هم به نمایش گذاشت.   جدول گروه پرسپولیس   پخش زنده بازی های پرسپولیس   شباهت سبک بازی عیسی آل کثیر به مهاجم معروف برزیل درست است که آل‌کثیر […]

عیسی آل‌کثیر، مهاجم جدید پرسپولیس در دو بازی اخیر این تیم مقابل التعاون عربستان برای سرخپوشان به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت و عملکرد خوبی هم به نمایش گذاشت.

 

جدول گروه پرسپولیس

 

پخش زنده بازی های پرسپولیس

 

شباهت سبک بازی عیسی آل کثیر به مهاجم معروف برزیل

شباهت سبک بازی عیسی آل کثیر به مهاجم معروف برزیل

درست است که آل‌کثیر به عنوان مهاجم نوک در این بازی‌ها برای پرسپولیس به میدان رفته، اما هنوز موفق به گلزنی نشده، هرچند تحرک او در زمین و مخصوصاً در خط دفاعی التعاون این تیم عربستانی را اذیت کرد.

آل‌کثیر در دو بازی با التعاون هم در پرسینگ بازیکنان حریف در یک سوم دفاعی تیم مقابل عملکرد خوبی داشت و هم تقریباً در هر منطقه از زمین توانست از بازیکنان حریف خطا بگیرد. مسئله‌ای که می‌تواند در همین لیگ قهرمانان آسیا و فصل آینده لیگ برتر خودمان بسیار به پرسپولیس کمک کند.

البته از آل‌کثیر که به عنوان جانشین علی علیپور یاد می‌شود، انتظار می‌رود که در گلزنی هم عملکرد خوبی داشته باشد، اما این مهاجم ۳۱ ساله حسابی تا قبل از تعویض، دوندگی دارد و به قول معروف مدافعان حریف را خسته می‌کند.

نکته جالب اینجاست در هر دو بازی با التعاون وقتی آل‌کثیر از زمین بازی بیرون رفت، تحرک و قدرت در خط حمله پرسپولیس کم شد و این نشان می‌دهد که بازیکن مورد اشاره تا چه حد می‌تواند در خط حمله سرخپوشان موثر باشد.

 

بسیاری از هواداران پرسپولیس سبک بازی آل کثیر را با رونالدوی برزیلی مقایسه می کنند که در عین قدرت بدنی از چالاکی خاصی نیز بهره مند بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید