کد خبر:30462
پ

شباهت ترانسفر قایدی به بشار رسن

به نظر می رسد کار انتقال مهدی قایدی به یک تیم عربی تمام شده است و مسئولین استقلال برای نهایی کردن جزئیات آن در حال چانه زنی هستند.   شباهت ترانسفر قایدی به بشار رسن نکته مهم در خصوص انتقال مهدی قایدی به یک تیم عربی (هنوز مشخص نیست این تیم الشباب امارات باشید یا […]

به نظر می رسد کار انتقال مهدی قایدی به یک تیم عربی تمام شده است و مسئولین استقلال برای نهایی کردن جزئیات آن در حال چانه زنی هستند.

 

شباهت ترانسفر قایدی به بشار رسن

شباهت ترانسفر قایدی به بشار رسن

نکته مهم در خصوص انتقال مهدی قایدی به یک تیم عربی (هنوز مشخص نیست این تیم الشباب امارات باشید یا خیر) توافق بر سر این مسئله است که تیم خواهان قایدی اجازه بدهد، قایدی در دیدار حساس مقابل الهلال برای استقلالبه میدان برود و پس از آن، به تیم مذکور بپیوندد.

بازی استقلال و الهلال حدود 3 هفته دیگر برگزار می شود و کادر فنی آبی پوشان از یک طرف حساب ویژه ای روی عملکرد مهدی قایدی در مقابل خط دفاع الهلال باز کرده و از طرفی هم پولی برای پرداخت طلب استراماچونی در بساط نیست و می بایست از طریق فروش قایدی، منابع مالی تامین کنند تا محرومیت نقل و انتقالاتی گریبان آنها را نگیرد.

 

شاید بد نباشد بدانید انتقال قایدی به یکی از تیم های عربی از آن جهت شبیه به بشار رسن است که مسئولین پرسپولیس نیز چنین شرطی برای بشار و تیم خواهانش قرار دادند و بشار رسن پس از اینکه در فینال برای پرسپولیس به میدان رفت، بلافاصله با تیم عربی خواهانش قراردادش را امضا کرد و به نظر می رسد استقلالی ها نیز تنها با این شرط حاضر به فروش قایدی به تیمهای خواهانش هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید