کد خبر:8355
پ

شباهت اتفاقات این روزهای پرسپولیس به استقلال 2018 با یک تفاوت کلیدی

در حالی که هواداران پرسپولیس امروز خوشحال ترین هواداران فوتبال در ایران هستند اما در طرف مقابل هواداران استقلال به واسطه دیدن موفقیت تیم رقیب و ناکامی های عجیب تیم خود در سالهای اخیر و به ویژه فصل جاری دچار سرخوردگی شدیدی شده اند که این موضوع را مستقیماً به اقدامات وزارت ورزش در حمایت […]

در حالی که هواداران پرسپولیس امروز خوشحال ترین هواداران فوتبال در ایران هستند اما در طرف مقابل هواداران استقلال به واسطه دیدن موفقیت تیم رقیب و ناکامی های عجیب تیم خود در سالهای اخیر و به ویژه فصل جاری دچار سرخوردگی شدیدی شده اند که این موضوع را مستقیماً به اقدامات وزارت ورزش در حمایت از پرسپولیس و تضعیف استقلال ربط می دهند.

 

شباهت اتفاقات این روزهای پرسپولیس به استقلال 2018 با یک تفاوت کلیدی

شباهت اتفاقات این روزهای پرسپولیس به استقلال 2018 با یک تفاوت کلیدی

هواداران استقلال مدعی هستند کراهی که پرسپولیس این روزها طی کرده آنها دو فصل پیش طی کرده اند اما به واسطه کارشکنی هایی که از سمت وزارت ورزش در عدم تمدید قرارداد ستاره های این تیم انجام شد، آنها موفق به ادامه مسیر موفقیت نشدند.

 

درواقع اشاره هواداران استقلال به زمانی است که تیم وینفرد شفر با اقتدار در گروه مرگ رقابتها با مامه تیام و جبارف، به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کرد اما به واسطه فاصله ای که بین بازیها افتاد و ادامه بازیها و مصاف این تیم با السد در دور یک چهارم نهایی مصادف شد با تغییر و تحولات عجیب در استقلال و کوچ ستاره ها پس از جام جهانی 2018. جایی که از تمدید قرارداد تیام و جبارف به بهانه صرفه جویی ارزی جلوگیری شد اما همزمان به دروازه بان نیمکت نشین خارجی پرسپولیس دلار پرداخت می شد و بازیکنان بی کیفیت خارجی جذب تیم رقیب شدند. در آن فصل در خروجی به روی مجید حسینی، امید نورافکن و امید ابراهیمی نیز باز شد تا استقلالی که در مرحله گروهی با اقتدار در صدر جدول گروه مرگ رقابتها قرار گرفته بود مجبور به استفاده از بازیکنان بی کیفیتی همچون الحاجی گرو، نیومایر و … شود که در دقیقه نود به تیم اضافه شدند و هیچ کارایی مثبتی برای آبی ها نداشتند.

 

امروز هواداران استقلال معتقدند آیا اگر حمایت وزارت ورزش از پرسپولیس برداشته شود و مثلاً بازیکنی همچون عیسی آل کثیر و بشار رسن که نقش تیام و جبارف آن روزها استقلال را بازی می کنند از این تیم به یکباره جدا شوند، آیا پرسپولیس هم قادر به ادامه موفقیت هایش در لیگ داخلی و رقابتهای آسیایی خواهد بود یا خیر؟

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

دیدگاه کاربران 9 دیدگاه
  • بهزاد 2 اکتبر 2020 / 9:21 ب.ظ

    س به دوستان وقتی فرهاد مجیدی از تیمی که توش به اینجا رسیده تاقجه بالا میزاره بازیکنای پرسپولیس 30 درصد از طلبشون میبخشن اقای وزیر برا اقا فرهاد دوپینگی یه کاری بکن.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید