کد خبر:20074
پ

شایعه سمی در شهر | رابطه استعفای وکیل باشگاه پرسپولیس با حکم CAS

در حالی که صبح امروز در اتفاقی عجیب و ناگهانی شاهد کناره گیری یا برکناری وکیل باشگاه پرسپولیس از سمتش در این باشگاه بودیم و هیچ گونه موضع گیری نیز از سمت باشگاه پرسپولیس به پاس خدمات امیرساعد وکیل شاهد نبودیم شایعات زیادی در خصوص فعل و انفعالات مشکوک در این زمینه شنیده می شود. […]

در حالی که صبح امروز در اتفاقی عجیب و ناگهانی شاهد کناره گیری یا برکناری وکیل باشگاه پرسپولیس از سمتش در این باشگاه بودیم و هیچ گونه موضع گیری نیز از سمت باشگاه پرسپولیس به پاس خدمات امیرساعد وکیل شاهد نبودیم شایعات زیادی در خصوص فعل و انفعالات مشکوک در این زمینه شنیده می شود.

 

شایعه سمی در شهر | رابطه استعفای وکیل باشگاه پرسپولیس با حکم CAS

شایعه سمی در شهر | رابطه استعفای وکیل باشگاه پرسپولیس با حکم CAS

بر طبق برخی اخبار، علت کناره گیری امیرساعد وکیل، مسائل مالی و بدقولی مدیران پرسپولیس در پرداختی به وی بوده است و او نیز قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرده است. اما سناریوی دیگری که از ساعات گذشته در فضای مجازی شنیده می شود این است که حکم CAS در شکایت النصر از پرسپولیس به سود تیم عربستانی صادر شده و باشگاه پرسپولیس امیرساعد وکیل را به واسطه همین موضوع از کار برکنار کرده است و به همین جهت نیز هیچ اظهارنظر دوستانه ای از سمت مسئولین باشگه پرسپولیس در خصوص این اتفاق و جدایی وکیل باشگاه از مجموعه تیم شاهد نبودیم.

 

جدایی وکیل از پرسپولیس در این مقطع حساس در حالی مشکوک به نظر می رسد که پرسپولیس درگیر چند پرونده بین المللی مهم از جمله بودیمیر است و مشخص نیست در غیاب او چه کسی قرار است این موضوع را که مستقیماً به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس ارتباط دارد، پیگیری کند.

هر چه که هست در ساعات آینده می بایست منتظر اعلام اخبار جدیدی در خصوص این جدایی مشکوک از باشگاه پرسپولیس باشیم.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 15 فوریه 2021 / 11:28 ب.ظ

    این همه پرونده کدوم یکی پرسپولیس پیروز شده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید