کد خبر:30284
پ

شایعه سازی کمدی معاون سابق پرسپولیس برای احمد نوراللهی

حسین قدوسی معاون سابق باشگاه پرسپولیس که اخیراً از دسته گل 600 هزار دلاری او و انصاری فرد در موضوع شکایت کالدرون رونمایی شده، در پستی عجیب از پیشنهاد الاهلی امارات به احمد نوراللهی پرده برداشت!   نقل و انتقالات پرسپولیس 1400   شایعه سازی کمدی معاون سابق پرسپولیس برای احمد نوراللهی او که ید […]

حسین قدوسی معاون سابق باشگاه پرسپولیس که اخیراً از دسته گل 600 هزار دلاری او و انصاری فرد در موضوع شکایت کالدرون رونمایی شده، در پستی عجیب از پیشنهاد الاهلی امارات به احمد نوراللهی پرده برداشت!

 

نقل و انتقالات پرسپولیس 1400

 

شایعه سازی کمدی معاون سابق پرسپولیس برای احمد نوراللهی

شایعه سازی کمدی معاون سابق پرسپولیس برای احمد نوراللهی

او که ید طولایی در انتشار اخبار نادرست در ایام نقل و انتقالات دارد و با همکاری با کانال معلوم الحال ت.ف تنها شایعات بی اساس را در فضای رسانه ای و افکار عمومی پمپاژ می کند بار دیگر بدون اطلاع از ابتدایی ترین قانون فوتبال امارات، برای مهدی قایدی و احمد نوراللهی مشتری اماراتی پیدا کرد!

او در حالی به تمایل الاهلی امارات برای جذب مهدی قایدی و نوراللهی اشاره کرده که ظاهراً فراموش کرده مدتهاست که فدراسیون فوتبال، قانونی را وضع کرده که به موجب آن، هیچ یک از بازیکنان ایرانی نمی توانند در لیگی که به نام خلیج عربی نامگذاری شده بازی کنند. اما حتی تغییر نام لیگ امارات به ادناک نیز برای لغو این قانون کافی نیست چرا که نام جام حذفی و سوپرجام امارات همچنان با خلیج عربی شناخته می شود.

پس از وضع این قانون و حسنه شدن روابط دو کشور ایران و قطر بود که تنها مقصد فوتبالیست های ایرانی در کشورهای حوزه خلیج فارس به قطر و تیمهای متمول این کشور خلاصه شد.(به جز چند مورد نادر مثل جواد نکونام که چند ماهی در تیم کویتی به میدان رفت)

حال مشخص نیست منظور کارآگاه پرسپولیس که عمدتاً عامدانه اخبار کذب را در تریبون های مختلفی که در اختیار دارد منتشر می کند، چیست؟ آیا او قصد دارد با انتشار این اخبار، مانع از جدایی احمد نوراللهی شود؟ پیشتر در فصل گذشته نیز او با چنین ترفندهایی قصد داشت مانع از جدایی شجاع خلیل زاده و علی علیپور و مهدی ترابی شود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و به نظر می رسد احمد نوراللهی که مدنظر آندرا استراماچونی سرمربی الغرافه نیز هست، در اولویت خرید نسبت به مهدی قایدی قرار دارد و مقصد احتمالی احمد نور تیمی از کشور قطر خواهد بود چرا که هیچ بازیکنی نمی تواند به پیشنهاد 60 میلیارد تومانی نه بگوید مگر اینکه معادل آن یا حداقل نصف آن در ایران و از سوی باشگاه پرسپولیس به وی پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید