کد خبر:9746
پ

شایعه روز | باشگاه استقلال تمایلی به ماندن میلیچ ندارد

از صحبتهای امروز اسماعیل خلیل زاده در خصوص وضعیت جاری این باشگاه می توان اینطور استنباط کرد که باشگاه استقلال تمایلی به ماندن میلیچ در تیم ندارد و به دلیل صرفه جویی در هزینه ها احتمالاً با وی قطع همکاری خواهد شد.   باشگاه استقلال تمایلی به ماندن میلیچ ندارد اسماعیل خلیل زاده امروز در […]

از صحبتهای امروز اسماعیل خلیل زاده در خصوص وضعیت جاری این باشگاه می توان اینطور استنباط کرد که باشگاه استقلال تمایلی به ماندن میلیچ در تیم ندارد و به دلیل صرفه جویی در هزینه ها احتمالاً با وی قطع همکاری خواهد شد.

 

باشگاه استقلال تمایلی به ماندن میلیچ ندارد

باشگاه استقلال تمایلی به ماندن میلیچ ندارد

اسماعیل خلیل زاده امروز در مصاحبه با خبرنگاران با تائید و تاکید بر پرداخت مطالبات شیخ دیاباته مدعی شد حتی برای وی بلیت هواپیما نیز برای بازگشت به تهران گرفته شده است تا مشخص شود، کادر فنی و باشگاه علاقه مند به ادامه همکاری با دیاباته هستند.

در طرف مقابل خلیل زاده ضمن اشاره به مهلت 10 روزه میلیچ به باشگاه برای فسخ قراردادش مدعی شد هیچ پرداختی جدید به میلیچ نداشته ایم.

از نوع صحبت کردن خلیل زاده اینطور بر می آمد که باشگاه به دنبال عقد قرارداد با محمد نادری مدافع چپ پرسپولیس است که حاضر است با نصف مبلغی که میلیچ دریافت می کرد، در استقلال بازی کند و با توجه به عملکرد ضعیف ذکی پور و نیاز نادری به فیکس بازی کردن، به نظر می رسد این انتقال در نهایت اجرایی شود و میلیچ از استقلال جدا شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید