کد خبر:36597
پ

شایعه در شهر | وحید امیری مصدوم نیست، مشکل خدمت سربازی دارد!؟

در حالی که وحید امیری مدتهاست به دلیل مصدومیت از میادین دور است، شایعه ای در فضای مجازی به گوش می رسد که دوری او از مستطیل سبز را به دلایل غیرفوتبالی ربط می دهد. شایعه در شهر | وحید امیری مصدوم نیست، مشکل خدمت سربازی دارد!؟ وحید امیری که در دیدار مقابل کره‌جنوبی در […]

در حالی که وحید امیری مدتهاست به دلیل مصدومیت از میادین دور است، شایعه ای در فضای مجازی به گوش می رسد که دوری او از مستطیل سبز را به دلایل غیرفوتبالی ربط می دهد.

شایعه در شهر | وحید امیری مصدوم نیست، مشکل خدمت سربازی دارد!؟

وحید امیری که در دیدار مقابل کره‌جنوبی در ترکیب اصلی تیم ملی قرار داشت، ۸۹ دقیقه بازی کرد ولی بعد از پایان این بازی و با تشدید مصدومیتش، نتوانست تیم ملی را در بازی مقابل لبنان همراهی کند. امیری که بعد از اتمام اردوی تیم ملی به تمرینات پرسپولیس اضافه شد، در چند روز اخیر زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس، تمرینات اختصاصی را دنبال کرد و در تمرینات گروهی شرکت نداشت. از همین رو این احتمال وجود دارد که امیری، دیدار بعدی پرسپولیس مقابل هوادار را از دست بدهد.

اما برخی معتقدند دوری وحید امیری از فوتبال به دلیل مصدومیتش نبوده و او به دلیل مشکل سربازی اش و وضعیت نظام وظیفه مبهمش مجبور به بازی نکردن بوده تا شرایطش مشخص شود. در بازی مقابل کره جنوبی هم که حیثیتی بوده، او مجوز بازی گرفت همانطور که محمدحسین کنعانی زادگان مدافع منشوری تیم ملی، توانست تیم ملی را در آن بازی همراهی کند چرا که امتیاز آن دیدار برای اسکوچیچ بسیار حیاتی بود و به حداکثر توان خود نیاز داشت که متاسفانه تیم ملی نتیجه را واگذار کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید