کد خبر:25927
پ

شاهین بندرعامری ضعف های خط دفاع پرسپولیس را نشان داد

شب گذشته در حالی بای پرسپولیس و شاهین بندر عامری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که قبل از مسابقه تور بر این بود پرسپولیس به سادگی قادر به شکست دادن تیم دسته سومی جام حذفی خواهد بود اما با شروع بازی، خلاف این مسئله ثابت شد.   بازی بعدی پرسپولیس در […]

شب گذشته در حالی بای پرسپولیس و شاهین بندر عامری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که قبل از مسابقه تور بر این بود پرسپولیس به سادگی قادر به شکست دادن تیم دسته سومی جام حذفی خواهد بود اما با شروع بازی، خلاف این مسئله ثابت شد.

 

بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی با کدام تیم است؟

 

شاهین بندرعامری ضعف های خط دفاع پرسپولیس را نشان داد

یحیی گل محمدی که در این بازی به چند بازیکن اصلی خود استراحت داده بود در همان دقایق ابتدایی به گل رسید و تصور بر این بود، کار برای پرسپولیس ساده خواهد شد اما هر چه از دقایق بازی گذشت این شاهین بندرعامری بود که به اعتماد به نفس بیشتر در جریان بازی رسید و در نهایت نیز در نیمه اول به یک گل حرفه ای مقابل پرسپولیس دست پیدا کرد تا دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن بروند.

در نیمه دوم گل محمدی که از جانب تیم بوشهری احساس خطر کرده بود با فرستادن مهدی ترابی به زمین، روند بازی را به سود خود تغییر داد اما بازی خوب شاهین بندر عامری تا دقیقه 70 ادامه داشت و پس از این گل، بازیکنان بوشهری از لحاظ بدنی با افت شدید بدنی مواجه شدند و گلهای بعدی را دریافت کردند.

 

نکته جالب در بازی شب گذشته اینکه، شاهین بندر عامری نیز مثل گوا هند توانست دروازه پرسپولیس را باز کند و ساختار دفاعی پرسپولیس را رو بریزد. اتفاقی خطرناک برای تیم گل محمدی که تا این لحظه تدبیری برای آن اندیشیده نشده است. اگرچه پرسپولیس در برخی دیدارها کلین شیت داشته اما تیم حریف موقعیت های گل خوبی به دست آورده که این موضوع حاکی از ضعف در ساختار داع پرسپولیس است که در صورتی که رفع نشود، در ادامه مسابقات و همچنین لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم مشکل ساز خواهد شد. شاهین بندر عامری علاوه بر گلی که به ثمر رساند در چند نوبت با حملات سازمان یافته و ضدحملات خطرناک هواداران پرسپولیس را در بازی که تصور می شد راحت انجام شود به استرس شدیدی رو برد و زنگ خطر برای گل محمدی از همین بازی به صدا در آمد.

 

تیم گل محمدی در حال حاضر فاصله زیادی با تیم برانکو دارد که کمترین موقعیت گل را به حریفان می داد و به شدت ستاره محور است به طوری که سبک بازی پرسپولیس به دو بخش تقسیم می شود، حضور مهدی ترابی در این تیم و قبل از حضور مهدی ترابی در این تیم. در بازی شب گذشته نیز پرسپولیس بدون مهدی ترابی سردرگم و آشفته بود و به همان شیوه ای بازی می کرد که قبل از بازگشت ترابی به پرسپولیس به نمایش گذاشته بود. از زمن حضور ترابی و مغانلو در پرسپولیس این دو بازیکن نقش موثر در بیش از 80 درصد گلهای پرسپولیس داشته اند و نبود آنها در زمین به نوعی باعث کاهش اعتماد به نفس بازیکنان این تیم در ماف با رقبا می شود. اتفاقی که در تیم برانکو وجود نداشت و بود و نبود بازیکن در آن تیم رویایی مهم نبود و این ساختار تیمی بود که حرف اول را می زد.

کلیدواژه : پرسپولیسجام حذفی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 19 مه 2021 / 8:12 ق.ظ

    یکم دستکم گرفتن تیم شاهین رو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید