کد خبر:5207
پ

سید حسین حسینی در نقش ساشا ایلیچ | لزوم اخراج سریع غلامپور

سید حسین حسینی دروازه بان استقلال که روزگاری رکورد تعداد دقایق بسته نگه داشتن دروازه در ادوار لیگ برتر را در اختیار داشت و به واسطه رفلکس های فوق العاده ش به تیم ملی نیز رسید در فصل نوزدهم عملکرد جالبی نداشت به طوری که عملکرد ضعیف او در خروج از دروازه و دریافت گلهای […]

سید حسین حسینی دروازه بان استقلال که روزگاری رکورد تعداد دقایق بسته نگه داشتن دروازه در ادوار لیگ برتر را در اختیار داشت و به واسطه رفلکس های فوق العاده ش به تیم ملی نیز رسید در فصل نوزدهم عملکرد جالبی نداشت به طوری که عملکرد ضعیف او در خروج از دروازه و دریافت گلهای شوت از راه دور وی را در ردیف دروازه بانان درجه 2 لیگ قرار داده است.

 

سید حسین حسینی در نقش ساشا ایلیچ | لزوم اخراج سریع غلامپور

سید حسین حسینی در نقش ساشا ایلیچ | لزوم اخراج سریع غلامپور

حسینی که اخیرا زیباترین گل لیگ را از میری بازیکن نساجی دریافت کرده بود بار دیگر در بازی مقابل شاهین بوشهر با یک شوت از راه دور مغلوب شد تا نشان دهد در آمادگی به سر نمیبرد.

 

جدای از اینکه نبود یک رقیب جدی برای او بر روی عملکرد او تاثیر منفی گذاسته به نظر می رسد تمرینات قدیمی بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان این تیم نیز در افت حسینی بی تاثیر نبوده و در کنار حواشی خودساخته ای که هرزچندگاهی این بازیکن برای خودش و تیمش ایجاد می کند از مهمترین دلایل تزلزل حسینی به شمار می رود.

به نظر می رسد کادر فنی استقلال برای رهایی از وضعیت فعلی اولا باید به فکر استخدام یک مربی دروازه بان های مجرب باشد، ثانیا جذب یک گلر با کیفیت در فصل نقل و انتقالات استقلال‌ برای رقابت با حسینی از مهمترین اقدامات کادر فنی این تیم محسوب می شود.

 

البته شباهت گلهای دریافتی سیدحسین حسینی به گلهایی که ساشا ایلیچ دروازه بان سابق پرسپولیس به جذابیت لیگ برتر افزوده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • Sopish 21 آگوست 2020 / 3:10 ب.ظ

    در همین رابطه یه دو خط بنویسید از اونایی که تصمیم گرفتن استقلال یک دروازه بان ذخیره قابل نداشته باشه تا یه وقت خدایی نکرده این اقا اعصابش به هم نریره! اونایی که “فیکس بودن توی ترکیب ” رو جزو شروط قرارداد ایشون قبول کردن. و حرف دیگه: حالا که خبر رسوایی قرار داد با خارجی ها یکی بعد از دیگری بر ملا میشه، شما ها هم شروع کتین به نوشتن از پرونده شفر. بنویسید اونا کی بودن که استقلال رو به دلایل واهی از هم پاشوندن …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید