کد خبر:15952
پ

سکوت معنادار باشگاه پرسپولیس به تغییرات در برنامه بازیهای لیگ

در حالی که پس از اعلام برنامه شگفت انگیز سازمان لیگ برای ادامه مسابقات لیگ، بسیاری از تیمها به این برنامه ریزی عجیب اعتراض کردند و شاهد سکوت معنادار و البته همراه با رضایت باشگاه پرسپولیس نسبت به برنامه جدید اعلام شده هستیم که خود مهر تائیدی بر صحبتهای جواد نکونام سرمربی فولاد است که […]

در حالی که پس از اعلام برنامه شگفت انگیز سازمان لیگ برای ادامه مسابقات لیگ، بسیاری از تیمها به این برنامه ریزی عجیب اعتراض کردند و شاهد سکوت معنادار و البته همراه با رضایت باشگاه پرسپولیس نسبت به برنامه جدید اعلام شده هستیم که خود مهر تائیدی بر صحبتهای جواد نکونام سرمربی فولاد است که مدعی شد، سازمان لیگ برنامه ش را به سود پرسپولیس چیده است.

 

سکوت معنادار باشگاه پرسپولیس به تغییرات در برنامه بازیهای لیگ

سکوت معنادار باشگاه پرسپولیس به تغییرات در برنامه بازیهای لیگ

دقایقی پیش جواد نکونام در مصاحبه رادیویی به شدت از عملکرد مسئولین سازمان لیگ و رویکرد حمایتی آنها از تیم پرسپولیس انتقاد کرد و برنامه جدید سازمان لیگ را صرفاً در جهت منافع پرسپولیس خواند. او مدعی شد در نهایت همان اتفاقی افتاد که کادر فنی پرسپولیس درخواست کرده بود و بازیکنان این تیم بدون تحمل فشار و فشردگی پای به دربی می گذارند و تاوان لغو بازی های این تیم قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا را باید تیم های دیگر بپردازند.

پیش تر نیز تیمهای استقلال، ذوب اهن و … اعتراضات خود نسبت به این برنامه ریزی جدید و عجیب را اعلام کرده بودند و این در حالیست که باشگاه پرسپولیس که از این برنامه ریزی منتفع شده، سکوتی از روی رضایت اختیار کرده و با لبخند به مصاحبه های مربیان و تیم های معترض به برنامه ریزی لیگ نگاه می کند.

 

در واقع تا اینجای کار همه چیز در خدمت تیم پرسپولیس بوده چرا که با نظر آنها لیگ با یک هفته تاخیر شروع شد، با نظر آنها بازی سوپرجام برگزار نشد، با نظر آنها بازی با نساجی لغو شد(با لابی با نهاد بالادستی و فشار به سازمان لیگ)، با نظر آنها بازی با ذوب اهن با یک روز تاخیر انجام می شود و با نظر آنها بازیهای پرسپولیس در برگشت از فینال آسیا بدون فشردگی در حال انجام است و این در حالیست که پیشتر تیمها حتی 3 روز یکبار نیز مجبور به برگزاری بازی می شدند و اکنون تیم یحیی مثل سایر تیمها هر 5-6 روز یکبار بازی می کند.

در واقع سازمان لیگ هم قبل از فینال لیگ قهرمانان آسای و هم بعد از ان، تمهیدات و شرایط ویژه ای را برای پرسپولیس فراهم کرد تا شائبه حمایت از یک تیم خاص و مهندسی نتایج در بیرون زمین را نزد سایر تیم ها قوت ببخشد.

 

نکته آخر اینکه دوستان در سپر رسانه ای باشگاه پرسپولیس این روزها با تمام توان برای 3 بر 0 شدن بازی پرسپولیس و ذوب اهن در تلاش هستند غافل از اینکه ذوب آهن تخلفی را مرتکب نشده و اگر هم اشتباهی بوده از سمت ایفمارک و سازمان لیگ بوده که جواب تست ها را به اشتباه شمارش کرده و به گفته قاسم حدادی فر این خطا از سمت باشگاه ذوب آهن نبوده است. حال باید منتظر ماند و دید آیا در این موضوع نیز حرف باشگاه پرسپولیس به کرسی خواهد نشست یا خیر؟

 

پی نوشت: در فصل گذشته نیز 15 تیم خواهان لغو بازیهای لیگ برتر در موج دوم کرونا بودند و تنها یک تیم خواستار ادامه بازیها بود که در نهایت حرف آن یک تیم الگو قرار گرفت!

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • مهدی 28 دسامبر 2020 / 10:16 ق.ظ

    واقعا؟ذوب آهن که خودش کشت بازی با شهر خودرو لغو بشه ولی شهر خودرو و حمیداوی قبول نکردند در صورتیکه همین حمیداوی پارسال داشت خودشو میکشت لیگ تعطیل بشه.گذر زمان همه چیز رو نشون میده.این همه عجز و ناله به دلیل قدرت پرسپولیس کبیره…

  • روزبه 28 دسامبر 2020 / 8:04 ق.ظ

    تو نکونام با جادوگری و حدادی فر بیشعور تو مصاحبه گفت از پرسپولیسی ها خواهش میکنم با ما بازی نکنید الان به گوه خوردن افتادین شما از فوتبال فقط اون پایین تون داره میسوزه چند ساله نادی الاستقلال حتی کرم خاکی هم نتونسته بگیره . هر روز داری استقلالیها رو لیس میزنی یابو

  • مهدی 28 دسامبر 2020 / 1:13 ق.ظ

    اولا چرا امسال آن ۱۵ تیم خواهان لغو بازی ها نبودند در حالیکه اوضاع خیلی وخیم تر است.
    ثانیا یعنی اینقدر ضعیف شدین که با فشرده کردن بازیهای پرسپولیس میخواهید این تیم رو زمین بزنید و ثابت کردین در زمین حریفش نیستید.جالبه.
    ثالثا استقلال میخواست بازیها تا دربی برابر بشه و به همین دلیل تا دربی بازی نداره حدود ۲۵ روز.دقیقا طبق خواسته استقلال برنامه چیدند.چرا؟
    آیا در کشورهای دیگه هم همه تعداد بازی مساوی دارند مثل اسپانیا و …
    ضمنا شما بازیهاتون رو ببرید چه کاری با پرسپولیس دارید

    • لیام 28 دسامبر 2020 / 8:09 ق.ظ

      چون وقتی که درخواست لغو دادن کسی به حرفشون تره هم خورد نکرد. پارسال بحث این بود که هم ادامه بازیای فصل قبل و هم لیگ بیستم لغو بشه تا فوتبال ایران از زیرساخت درست بشه ولی یه تیم خاص میخواست پوکر کنه و باید بازیا برگزار میشد. مثلا فکر میکنی اگه الان درخواست لغو میدادن میگفتن باشه لغو کنیم؟ یادت رفته چقد از تیما با بازیکنای نصفه نیمه به خاطر کرونا اخرای لیگ بازی کردن ؟ این عدالت نبود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید